רכב העתיד: כך תיראה המכונית שלנו בעוד כמה שנים

הרבה פחות כפתורים ויותר התאמה אישית לנהג: בעולם המתקדם שבו אנו חיים גם המכוניות מצטרפות לעתיד, והופכות ליותר טכנולוגיות. "לוח המחוונים משתנה, ניתן לקבל איזה תצוגה שרק נרצה"

זמן צפייה: 01:54

רוב האנשים חיים בעולם שנשלט על ידי מסכים, וכעת - גם הרכבים מצטרפים אל העתיד. ברכבים חדשניים ניתן יהיה למצוא פחות כפתורים והרבה יותר התאמה אישית לכל נהג. דביר רזניק, סמנכ"ל השיווק של "הרמן ישראל" הסביר כי "לוח המחוונים משתנה, הוא יכול לקבל איזה תצוגה שנרצה, והמסכים מאוד איכותיים".

רכב העתיד
רכב העתיד

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"כמו שבב קטן": בטייוואן שוקלים הקמת יחידת סייבר בהשראת ישראל

הצצה לטכנולוגיה הישראלית מאחורי ההכרזה המסקרנת של לנובו

המסע אל האבאיודאיה: סיפורה של הקהילה היהודית במזרח אוגנדה

במכונית של חברת "הרמן" ניתן יהיה למצוא גם מסך איכותי מובנה עבור הנוסע שליד הנהג. רזניק סיפר כי "מדובר במסך 28 אינץ', עם איכות מדהימה. אפשר לצפות בו גם כשיש אור שמש ישיר". עוד התייחס רזניק לחלוקת תצוגת המסך בין יושבי הרכב: "ניתן לראות חלוקה ברורה בין הנהג לצדדים של הנוסעים".

נוסף לחידושים הללו, עולם הרכב מתכוונן לעתיד האוטונומי, אבל לא מבטל את חשיבות ותפקיד הנהג. המראות במכונית החדשות הן בעצם מצלמות. רנזיק הסביר: "במראה הקדמית ניתן לראות תצוגה של שלוש מצלמות. המראות הימנית, השמאלית והמצלמה שנמצאת בקצה האחורי של הרכב. בלחיצת כפתור ניתן למזג את התמונה לכדי תצוגה אחידה".

מראות המצלמה של רכב העתיד
מראות המצלמה של רכב העתיד | צילום: החדשות 13

המכונית הראשונה עלתה על הכביש לפני 130 שנים, אך ספק אם היא השתנתה אי פעם בקצב שבו היא משתנה במאה הנוכחית. וזו, רק ההתחלה.