לא היה חגור: הרכב פונה, הדלת נפתחת - והילד עף לכביש • תיעוד

מתיעוד מצלמות "נתיבי ישראל" מהחודש שעבר ניתן לראות כיצד ברגע הפנייה הילד נופל אל הכביש באמצע צומת כוכב יאיר. "במקרה זה לא הסתיים באסון. שניה של היסח דעת עשויה לעלות בחיים"

זמן צפייה: 01:05

בתיעוד מצלמת "נתיבי ישראל" בצומת כוכב יאיר שפורסם הערב (שלישי) ניתן לראות כיצד ילד עף מתוך רכב אל הכביש בזמן שהרכב מבצע פנייה. לאחר מכן מאט לצידו רוכב אופנוע, ואביו של הילד קופץ מתוך הרכב על מנת לסייע לו. הילד נפל משום שלא היה חגור, ולא הופעלה במכונית נעילת ילדים שמונעת מהם את היכולת לפתוח את דלתות הרכב מבפנים.

המקרה הקשה שתועד בחודש שעבר, בצומת כוכב יאיר, על ידי מצלמות "נתיבי ישראל". בן גוטמן, דובר החברה, מסר: "כהורה לילדה הזדעזעתי מהמקרה, שרק בנס לא נגמר באסון. בואו ניקח אחריות - שנייה אחת של היסח דעת עלולה לעלות בחיי אדם".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20190723-1807' autoplay='0' credit='נתיבי ישראל' desc='בן גוטמן, דובר "נתיבי ישראל"' kid='1_lz1ohh57' duration='45'']

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הלל ועמית נהרגו בתאונה ליד ים המלח: "אסון נורא קרה לנו"

מות הילד בן התשע בפארק בלכיש: המשטרה הוציאה צו סגירה למתחם

התאונה בכביש 7: אב המשפחה, שאשתו ובנו נהרגו – מת מפצעיו

בתחילת החודש, ילדה בת 11 נפצעה קשה כשרכב פרטי פגע ברכב מסחרי שעמד בצד הכביש ברחוב משה סנה באשדוד. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים אסותא באשדוד עם חבלות בראשה ובפלג גופה התחתון. בתאונה נפצע גם גבר כבן 50 במצב קל.

אמבולנס (אילוסטרציה)
אמבולנס (אילוסטרציה) | צילום: דוברות מד"א

בתאונה אחרת בחודש שעבר, נהרגו האחיות שיראל אסתר בת השמונה ומילה שרה בת הארבע ממשפחת בן סימון, בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש הערבה. זאת, פחות משנה לאחר שעלו עם משפחתן לישראל.

במשטרת ישראל נבדק אם השתיים היו חגורות רק בחלק התחתון של הגוף - ועפו קדימה כתוצאה מההתנגשות. מחקירה ראשונית עלה כי הרכב שבו נסעה המשפחה לכיוון אילת, יצא על פי החשד לעקיפה - שממנה לא הצליח לחזור. המשפחה שעלתה לאחרונה מצרפת כאמור, עשתה את דרכה מתל אביב לחופשה באילת, וקצת אחרי השעה 12 בצהריים התנגשה חזיתית ברכב שהגיע ממול מסיבה שעדיין אינה ברורה.