התאונה בכביש 7: אב המשפחה, שאשתו ובנו נהרגו - מת מפצעיו

מבית החולים בילינסון נמסר כי למרות מאמצי הצוות הרפואי חלה הדרדרות משמעותית במצבו של רודריגו רוסטסקי, קצין חיל האוויר בן 35, שסבל מפציעת ראש אנושה. משפחתו ביקשה לתרום את איבריו

זמן צפייה: 00:18

רודריגו רוסטסקי, קצין חיל האוויר בן 35 ואב המשפחה שאיבד את אשתו ובנו בתאונה הקטלנית בכביש 7 לפני כשבוע, מת הבוקר (שבת) מפצעיו בבית החולים בילינסון. מבית החולים נמסר כי במהלך השבוע, עבר רוסטסקי מספר ניתוחים לאחר שסבל מפציעת ראש אנושה אך למרות מאמצי הצוות הרפואי מצבו הדרדר והוא הלך לעולמו. משפחתו ביקשה לתרום את איבריו.

רודריגו, סופי רוסטסקי
רודריגו וסופי רוסטסקי | צילום: פייסבוק

כזכור, ביום חמישי שעבר נהרגו איתי בן החודשיים ואמו, סופי בת ה-28, לאחר שמשאית התנגשה ברכב פרטי סמוך למחלף בית רבן בכביש 7. בנם בן השלוש נפצע באורח קל. אחיה של סופי, מתן ריילינג, בן הקהילה המשיחית ביוסטון טקסס, ספד לה ולבנה בדף הפייסבוק: "אתם אהובים לנצח סופי ואיתי, הייתם איתו פנים מול פנים - ואתם יושבים כעת לרגליו של ישו". מועד הלווייתם של סופי ואיתי עדיין לא ידוע.

סופי רוסטסקי ובנה איתי, שנהרגו בתאונה בכביש 7
סופי רוסטסקי ובנה איתי, שנהרגו בתאונה בכביש 7 | צילום: החדשות 13

ביום שני, אמר נהג המשאית בחקירתו כי זמן קצר לפני שהתנגש ברכב הפרטי שעמד בשולי הכביש נפלה מידו סיגריה, והוא התכופף כדי להרים אותה מבלי להפסיק בנסיעה. מוקדם יותר באותו הבוקר, פורסם כי לא נמצאו סמים בבדיקת המעבדה ראשונית שנערכה בדמו של הנהג. החשוד צפוי להיחקר פעם נוספת היום, וחקירת התאונה נמשכת.

עוד בחדשות 13:

התאונה בדרום: גובר החשד כי נהג המשאית נסע תחת השפעת סמים

אחיה של ההרוגה בכביש 7 ספד לה ולבנה: "אתם אהובים לנצח"

התאונה בכביש 7: נהג המשאית התכופף להרים סיגריה – וסטה

עו''ד ישראל נחמיאס, סנגורו של נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה בכביש 7
עו''ד ישראל נחמיאס, סנגורו של נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה בכביש 7 | צילום: חדשות 13

עו"ד ישראל נחמיאס, פרקליטו של הנהג, מסר בתגובה: "טענתי כבר ביום המעצר הראשון כי הוא מעולם לא השתמש בסמים וכי היה ניתן לבצע את הבדיקה בזמן אמת ולשלול זאת. הוא טוען שהוא איבד את ההכרה ולא זוכר מה גרם לתאונה. מצבו הנפשי קשה מאוד, הוא מביע צער כבד על האובדן, מוסר את תנחומיו למשפחה, ומאחל החלמה מהירה לפצועים".

זירת התאונה בכביש 7
צילום: תיעוד מבצעי מד''א

בחקירתו טען החשוד בתחילה בפני חוקריו כי אינו זוכר את שהתרחש התאונה. "הוא עדיין בהלם. הוא נחקר אתמול ועשו לו את כל הבדיקות הרלוונטיות. הוא איבד את ההכרה ולא זוכר מה היה", מסר אז נחמיאס.

לחדשות 13 נודע כי מחקירה ראשונית עולה שהמשאית שנסעה מכיוון מערב סטתה מנתיב ופגעה בחלקו האחורי של כלי רכב פרטי שככל הנראה עמד בצד הדרך. חוקרי המשטרה עד עכשיו לא זיהו סימני בלימה של המשאית על הכביש. כאמור, כתוצאה מכך נהרגו האם ובתה שישבו במושב האחורי. לדברי נציג המשטרה, בעברו של הנהג מספר דוחות, בין היתר, בגין סטייה מנתיב וחציית צומת ברמזור אדום. "הוא מציג זיכרון סלקטיבי בחקירה. הוא לא זוכר", אמר הנציג.

"כשהגענו למקום המראה היה קשה. הרכב הפרטי היה מעוך, ובתום פעולות חילוץ בסיוע מכבי האש, התחלנו בהענקת טיפול רפואי לשלושת הנפגעים, כולם מהרכב הפרטי", סיפר פרמדיק מד"א אשר ארביב.