תיעוד: בן 86 התבלבל בין הדוושות - ורכבו נפל קומה בחניון

נהג הרכב נפצע בינוני לאחר שככל הנראה לחץ על דוושת הגז והסיע את רכבו קדימה בבבית מלון שברחוב הירקון בתל אביב. הוא פונה לבית החולים איכילוב, נסיבות האירוע נבדקות

הרכב שנפל בחניון בתל אביב
הרכב שנפל בחניון בתל אביב | צילום: החדשות 13

נהג בן 86 נפצע בינוני היום (שישי) לאחר שהתבלבל בין דוושות הרכב בחניון בית מלון ברחוב הירקון בתל אביב. הוא פונה לבית החולים איכילוב, ובוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

בתיעוד ניתן לראות את רכבו לאחר שנפל קדימה, וחלקו הקדמי נמעך אל רצפת הקומה התחתונה של החניון.

תיעוד הרכב שנפל קומה בחניון
תיעוד הרכב שנפל קומה בחניון | צילום: דוברות המשטרה

לכתבות נוספות בחדשות 13:

נהגת איבדה שליטה על רכבה – ודהרה לתוך בית אבות • תיעוד

"הפקירו למוות ברכב שהתהפך": אישום נגד המעורבים בתאונה בגליל

"נעצרה" בחשד לתאונת פגע וברח – וקיבלה הצעת נישואין

בשבוע שעבר נהגת איבדה שליטה על רכבה ונכנסה לתוך בית אבות ברעננה. הנהגת ושני בני אדם נוספים נפצעו קל וצוות מגן דוד אדום העניק להם טיפול רפואי.

החובש רפאל נהרי מיחידת האופנועים של מד"א - הצלה פתח תקווה סיפר: "מדובר בנס של ממש שלא היו נפגעים רבים יותר ובדרגות חמורות יותר. נהגת הרכב ועוד שני דיירים נפצעו באורח קל, ביצענו להם בדיקות רפואיות וטיפול ראשוני במקום ומתוכם שני פצועים פונו להמשך טיפול".

6e4eb77e 408d 4b90 Be46 70d91a
נהגת נכנסה עם הרכב לתוך בית אבות ברעננה | צילום: דוברות הצלה פתח תקווה

לפני כחודש, רגע אחרי שאחרון הלקוחות יצא מהבנק, נהג רכב פרטי בשנות ה-70 לחייו איבד את השליטה על הרכב עלה על המדרכה, שבר את דלת הכניסה של הבנק ונכנס פנימה עם הרכב. המקרה נקלט במצלמות האבטחה של הבנק ובתיעוד שפורסם בחדשות 13, ניתן לראות כמה מזל היה באירוע, כך שהסתיים ללא נפגעים.

A145b3e1 23c8 4748 81ed 926cb5
נהגת נכנסה עם הרכב לתוך בית אבות ברעננה

"היו זכוכיות מנופצות על הרצפה מסביב ומלא בלגן. הנהג נורא מבולבל, בהלם ולא מבין מה קרה", סיפרה חני בן דוד, פרמדיקית מגן דוד אדום שהגיעה למקום מיד לאחר התאונה. "ראינו אדון יושב על ספסל כבן 80 ועוד שלוש נשים מסתובבות, מתהלכות, מבוהלות גם. בדקנו מה שלום כולם. כולם היו עם פציעות קלות, לא משהו רציני. הם קיבלו טיפול רפואי במקום ופונו לבית החולים סורוקה להמשך טיפול".