תיעוד: נהג "אפיקים" נוסע במהירות – כשאדם נתלה על האוטובוס

בסרטון ניתן לראות כמה צעירים רצים אחרי קו 350 של החברה ביציאה מאשדוד, כשחלק מהם מנסים לעצור אותו. עד ראייה: "הוא נתלה לו על המגבים כי הוא פשוט נכנס בו במהירות. נסע איתו תחנה שלמה"

זמן צפייה: 00:19

נהג אוטובוס של חברת "אפיקים" תועד אמש (שבת) כשהוא נוסע במהירות בעוד אדם נתלה על קדמת האוטובוס, בעזרת המגבים. במקביל, נראים כמה צעירים רצים אחר כלי הרכב, כשחלקם אף מנסה לעצור אותו.

שמואל ברוכים, שהיה עד להתרחשות, סיפר לחדשות 13 כי מדובר בקבוצה של 6-5 בני אדם שחיכו לאוטובוס מאשדוד לבני ברק במשך כשעה וחצי, אך אף קו לא עצר להם. כשהגיע האוטובוס שנראה בתיעוד, ניסו לעצור אותו, אך זה המשיך לנסוע במהירות לכיוונם – כך לטענת עד הראייה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

פרשת אייל גולן: היום ביהמ"ש יכריע אם לפרסם שם של דמות מפתח

הפיגוע בעזון: חמאס מאותת שאינו מרוצה מההסדרה • פרשנות

גבר נפצע קשה מירי בבאר שבע – המשטרה חוקרת

אוטובוס של חברת אפיקים נוסע במהירות כשאדם נתלה עליו
אוטובוס של חברת אפיקים נוסע במהירות כשאדם נתלה עליו | צילום: ירין אנג׳ל

"הוא עשה כאילו הוא עוצר בתחנה, אבל הם חיכו לו על הכביש שלא יברח והוא פשוט הוא נסע לכיוונם, אפילו לא נתן להם לזוז לצד", סיפר ברוכים. "בלית בריריה אחד נתלה לו על המגבים והוא נסע איתו ככה 200-100 מטר".

"הוא נתלה לו על המגבים כי הוא פשוט נכנס בו במהירות", הוסיף עד הראייה, "זה היה בלית ברירה או זה או להיכנס מתחת לאוטובוס. הבחור ירד תחנה אחרי, נסע איתו תחנה שלמה".

חברת אפיקים מסרה תגובה: "רואים בחומרה את התנהגות הנהג ומבקשים להדגיש כי בטיחות הנוסעים הינה מעל הכל. הנהג הושעה באופן מיידי וזומן לשימוע לפני פיטורים. על מנת למנוע הישנות מקרים מסוג זה, הובא המקרה לידיעת כלל הנהגים בחברה תוך הבהרה כי אין בכוונת ההנהלה לסבול התנהגות שאינה עולה בקנה אחד עם ערכי החברה ובטיחות הנוסעים. נציין כי לצערנו הרב, זו אינה הפעם הראשונה בה מופגנת אלימות חמורה כלפי נהגים באוטובוסים בקו זה, אולם אין בכך להצדיק את התנהגותו של הנהג במקרה המדובר".