האישה שמתה בסורוקה זמן קצר לאחר הלידה: שירן סאעת מבאר שבע

הלווייתה של סאעת בת ה-32 תתקיים ככל הנראה בשעות הצהריים. מצבו של התינוק טוב, והוא מטופל על ידי בני המשפחה. ״עדיין לא ידוע מה קרה - מחכים לתוצאות הנתיחה"

זמן צפייה: 01:43

שירן סאעת בת ה-32 מבאר שבע היא היולדת שמתה אתמול זמר קצר לאחר שילדה בן בריא - כך הותר לפרסום הבוקר (שישי). היא הותירה אחריה שלושה ילדים קטנים - בן ארבע, בת שנתיים וחצי ותינוק בן יומו. גופתה של שירן הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, והלוויה צפויה להתקיים היום בשעות הצהריים. משפחתה של שירן סיפרו: "הלידה עברה בצורה טובה, נולד תינוק מתוק. עדיין לא ידוע מה קרה. אנחנו מחכים כעת לתוצאות הנתיחה".

כאמור, שירן מתה אתמול בבית החולים סורוקה, זמן קצר אחרי שילדה בן בריא. לטענת המשפחה, היא נכנסה הבוקר ללידה, ולאחריה חלה אצלה ירידת לחץ דם והיא החלה לדמם. הצעירה הובהלה לחדר הניתוח, שם מתה, ככל הנראה מקרע ברחם. היא הותירה מאחוריה עוד שני ילדים קטנים. בסורוקה לא עדכנו אודות המקרה ורק לאחר פניית החדשות 13 לתגובה, יצאה הודעה של בית החולים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

הבוקר: שיא השרב; חשש מהתלקחות שריפות נוספות

גג שעף ברוח ובית שנסחף: סופות טורנדו זורעות הרס בארה"ב

המטפלים בבית האבות נדהמו: דיירת בת 102 נעצרה בחשד לרצח

בית החולים סורוקה
בית החולים סורוקה | צילום: החדשות 13

מדוברות בית החולים סורוקה נמסר אתמול כי "יולדת בת 32 בשבוע 40 להריונה, נפטרה היום לצערנו. לאחר הוצאת היילוד הדרדר מצבה באופן פתאומי והיא הובהלה לחדר ניתוח, שם בוצעה בה החייאה ממושכת שלצערנו לא צלחה. מדובר במהלך סוער ובלתי צפוי, ונסיבות המקרה נבדקות. המקרה דווח למשרד הבריאות, ואנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

באוקטובר אשתקד מתה אישה שילדה בבית החולים וולפסון שבחולון מסיבוך בלידה. הצוות הרפואי ניסה להציל את חייה, אך נאלץ לקבוע את מותה. באותו החודש אירע סיבוך נדיר של תסחיף מי שפיר אצל יולדת בת 29 במהלך הלידה. בעקבות זאת היא הוגדרה במצב אנוש ואושפזה בבית החולים סורוקה ביחידה לטיפול נמרץ שבמחלקה לכירורגיית לב וחזה. התינוק חולץ במצב טוב - אך האם מתה לאחר חודש כתוצאה מסיבוך.

מדוברות בית החולים סורוקה נמסר אז כי במהלך לידה רגילה שעברה היולדת התפתח אצלה תסחיף מי שפיר שאינו ניתן לצפייה מראש ואינו ניתן למניעה. מערכות גופה קרסו תוך כדי הלידה והצוותים הרפואיים נלחמו על חייה בחדר הניתוח והיא אף חוברה למכשיר אקמו, שמחליף את פעולת הלב והריאות.

שירן סאעת שנפטרה בבית החולים סורוקה לאחר לידה
שירן סאעת שמתה בבית החולים סורוקה לאחר לידה