הח"כית שנדבקה בקורונה מטילה ספק בהנחיות: "הבדיקות לא אמינות"

ענבר בזק (יש עתיד) נדבקה בנגיף לאחר ששהתה בוועדת החוקה שבה היו"ר גם נדבק. עם זאת, שתי הבדיקות האחרונות שעשתה יצאו שליליות. "זה מאוד מטריד ומעמיד בסימן שאלה חלק גדול מהתקנות"

זמן צפייה: 01:14

ח"כ ענבר בזק (יש עתיד) מתחה הבוקר (שני) ביקורת נגד תקנות הקורונה והבדיקות לגילוי הנגיף. זאת, לאחר שיצאה שלילית בשתי בדיקות שביצעה ורק בבדיקה השלישית שביצעה אובחנה חיובית.

"הבדיקות לא אמינות", אמרה בזק והוסיפה כי כאשר פנתה למכון הכושר שבו שהתה לאחרונה בכדי שיידע את המתאמנים, נאמר לה כי "על פי חוק אנחנו לא חייבים בכך ולא נעשה כן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

על פי חשדה של בזק, היא נדבקה בשבוע שעבר כאשר שהתה בוועדת החוקה, שם גם היו"ר, גלעד קריב, נדבק בקורונה. רק לאחר שנבדקה ונמצאה שלילית פעמיים, היא חשה בסיפטומים ונבדקה בשלישית בבדיקה שכאמור התבררה כחיובית.

"הסיפור שלי מאוד מטריד מעמיד בסימן שאלה חלק גדול מתקנות הקורונה", אמרה חברת הכנסת שהצטרפה לחבריה לספסל החקיקה - איתמר בן גביר ושמחה רוטמן, שחלו גם הם בנגיף לאחרונה.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן הבוקר כי לראשונה זה חצי שנה שיעור הבדיקות החיוביות עומד על יותר מ-6%, לאחר שבוצעו כ-90 אלף בדיקות, מהן 5,083 יצאו אתמול חיוביות. בכך עלה מספר החולים הפעילים ל-50,693, בהם 531 במצב קשה ובתוכם 94 מונשמים. מספר מקרי המוות מסיבוכי המחלה עלה ל-6,673.