פרשת עומר אדם: לפחות חולה קורונה אחד נכח בהופעה

לאחר שפורסם כי 12 אלף בני אדם נכחו בהופעה של הזמר המפורסם, כעת נודע לחדשות 13 כי לפחות חולה קורונה מאומת אחד נכח באולם בעת ההופעה

 עומר אדם
עומר אדם | צילום: אורית פניני

חולה קורונה אחד לפחות נכח בהופעה של הזמר עומר אדם בשבת האחרונה - כך נודע לחדשות 13. בנתוני משרד הבריאות, המאפשר לציבור לאתר מקומות בהם נכחו חולי קורונה, ניתן לראות שלפחות חולה אחד היה בהופעה. ההופעה זכתה לביקורת רבה, לאחר שפורסם כי נכחו בה 12 אלף בני אדם בהיכל מנורה מבטחים הסגור, למרות שהתקיימה לפי החוק.

הנחיות הקורונה מאפשרות מופע תרבות בהתאם לתו הירוק וללא הגבלת קהל - כאשר המקומות מסומנים. הנוכחים היו בעלי תו ירוק אך לפי סרטונים שהופצו מההופעה, לא הייתה הקפדה על עטיית מסכות. כעת, כאמור, דווח כי התגלה חולה קורונה שנכח בהופעה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שאשא ביטון: "לא נהסס לשנות את התוכנית בהתאם למציאות בשטח"

לראשונה בתולדות המשטרה: אישה תכהן בדרגת ניצב בתפקיד מבצעי

אינסטגרם תדרוש מהמשתמשים לציין את גילם כתנאי לשימוש ברשת

ביום ראשון התראיינה ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר אלרעי פרייס לחדשות 13 והתייחסה לאירוע. "אי אפשר להסביר את זה, זה לא המתווה שמשרד הבריאות הביא לקבינט. הקבינט בחר ללכת עם המתווה של משרד התרבות שאומר שאם יש מקומות מסומנים אין בתו הירוק הגבלה. הדבר הזה לא הגיוני כשאנחנו נמצאים בכמעט 10,000 מאומתים ביום, עם מקדם הדבקה שהוא עדיין מעל 1, ולכן אמרנו שזה לא צריך לקרות. הקבינט החליט אחרת".