שבועיים לאחר שנחשף ליועצת חולת קורונה: רה"מ יצא הערב מבידוד

לפני יומיים, כאשר נודע כי רבקה פאלוך, יועצתו לענייני חרדים נדבקה בנגיף - נכנס נתניהו לבידוד בביתו. לשכתו עדכנה כי הערב בשעה 21:00 יוכל לסיים את תקופת הבידוד

זמן צפייה: 01:22

מגפת הקורונה: לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרה כי הערב (רביעי) בשעה 21:00 יצא נתניהו מבידוד אליו נכנס ביום שני - זאת לאחר שנודע כי יועצתו לענייני חרדים רבקה פאלוך נדבקה בקורונה. בשעה 21:00 יחלפו שבועיים מהמועד האחרון שבו נפגש נתניהו עם פאלוך.

כאמור, ביום שני נודע כי נתניהו וצוותו ישהו בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית של פאלוך. "בהתאם לממצאים, משרד הבריאות ורופאו האישי של רה"מ ייקבעו יום לסיום הבידוד", נמסר מלשכתו של ראש הממשלה. פאלוך שהתה בקרבת נתניהו וכמה מן השרים בימים האחרונים. היא נבדקה לאחר שבעלה אובחן כחולה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

בתוך שעה: מתו שני חולי קורונה; מספר המתים עלה ל-23

עד 5,656 שקלים פחות: הפערים בין השכר החודשי לדמי האבטלה

בשל משבר הקורונה: בחינות הבגרות ייערכו במתכונת חירום מצומצמת

רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים והכנסת
רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים והכנסת | צילום: חדשות 13

זמן קצת לאחר מכן, דוברות הכנסת עדכנה כי לאורך אותו היום קצין הכנסת ערך בדיקה במצלמות המשכן וגילה שפאלוך ביקרה במשכן בימים 16.3, 23.3 ו- 26.3. מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ פנה במכתב לח"כים ועובדי המשכן וביקש מכל מי ששהה בסביבתה להיכנס לבידוד.

"על מנת להשלים את החקירה האפידמיולוגית פנו בכנסת לגורמי המקצוע במשרד הבריאות, על מנת שיצפו אף הם במצלמות המשכן ויבחנו את המשך הצעדים וההנחיות בהתאם", לשון ההודעה.

חיטוי המליאה טרם השבעת הכנת ה-23
חיטוי המליאה טרם השבעת הכנת ה-23 | צילום: דינה וולמן - דוברות הכנסת

עד כה, 23 ישראלים מתו מהנגיף. כמו כן, 5,591 נדבקו - מתוכם 97 במצב קשה.