עקב עזיבת פרופ' רביד: בכירים במעייני הישועה מאיימים להתפטר

כמה ימים לאחר שהתפטר בשל הסערה שעוררו דבריו נגד חלקים במגזר החרדי, רופאים בכירים נפגשו עם מנכ"ל בית החולים ודרשו להשאיר את רביד בתפקיד. חלקם איימו לפתוח בשביתה אם יעזוב

פרופסור מוטי רביד
פרופסור מוטי רביד | צילום: חדשות 13

רופאים בכירים בבית החולים מעייני הישועה איימו להתפטר מתפקידם בעקבות עזיבת המנהל, פרופ' מוטי רביד, שהתפטר לאחר הסערה שעוררו דבריו נגד חלקים במגזר החרדי - כך נודע היום (שלישי) לחדשות 13.

הרופאים נפגשו עם מנכ"ל המוסד הרפואי ודרשו להשאיר את רביד בתפקידו, חלקם איימו כאמור לעזוב את תפקידם, ואחרים התריעו כי יפתחו בשביתה אם הפרופסור לא יחזור לתפקיד.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הדיון בקבינט הקורונה מתעכב; גמזו: אם יידחה לחמישי הסגר יוארך

בג"ץ דן בהפגנות: נציג המדינה הודה שלא ידוע על הדבקות – וננזף

דוח הרמזור: 29 ערים מוגדרות אדומות – בני ברק בראש הטבלה

פרופסור מוטי רביד
פרופסור מוטי רביד | צילום: חדשות 13

כזכור, ביום חמישי התראיין רביד לרשת ב', ותקף באופן קשה את המגזר החרדי ברקע שיעור הנדבקים הגבוה בקורונה במגזר. בין היתר אמר רביד כי החרדים "התחנכו לקבל הכול מבלי לתת כלום", וכי מדובר ב"קהל שלם שפורק עול והורג אנשים". כאמור, רבים מתחו ביקורת על ההתבטאויות הללו, בין היתר סגן השר אורי מקלב (יהדות התורה), שכינה את רביד "אדם רווי שנאה וצביעות".

"זה מעציב, זה מכעיס וזה מתסכל. רוב הציבור החרדי מנסה להתנהג הכי טוב שהוא יכול, למרות התנאים הקשים של צפיפות", המשיך. יש מיעוט קטן שלא נשמע לרבנים, שמשתולל ומתנהג ללא משמעת ומדביק אחרים - מיעוט שמחתים את הציבור החרדי כולו. סייגתי במפורש שהציבור החרדי מתאמץ לשמור על ההנחיות ולהישמר".

המרכז הרפואי מעייני הישועה בבני ברק
המרכז הרפואי מעייני הישועה בבני ברק | צילום: חדשות 13

באותו ערב בריאיון לחדשות 13, טען כי הדברים שאמר "הוצאו מהקשרם - עשו אותי משמיץ של הציבור החרדי. כשההודעה לא נעימה הכי קל להרוג את השליח. דיברתי מתוך כאב", הבהיר.

"מתחילת המגפה אני מתמודד עם חולי קשה ותמותה רבה של צעירים ושל זקנים, שאני מרגיש כל הזמן שאם הם היו שומרים על ההנחיות הפשוטות זה לא היה קורה להם. דיברתי בעיקר מתוך כאב ותסכול, שאנחנו רואים אנשים צעירים מתים ואנחנו יודעים שהם לא היו צריכים למות".