ארה"ב ממשיכה לשבור שיאים - עלייה חדה במספר הנדבקים בעולם

בכל רחבי הגלובוס היקף התחלואה התרחב, כאשר בראש הרשימה עומדת ארה"ב עם 160 אלף מאובחנים חדשים ביממה. באיטליה שוב יש מוקד התפרצות ו-52% מהמאושפזים - לקו בנגיף • תמונת מצב

זמן צפייה: 02:19

בכל רחבי העולם רואים עלייה מטרידה במספר הנדבקים בקורונה - שמונה ימים אחרי שארצות הברית הגיעה ל-100 אלף מאובחנים חדשים ביום, אתמול אובחנו 160 אלף נדבקים חדשים. במרכז לבקרת מחלות האמריקני מעריכים כי עד תחילת חודש דצמבר מספר מקרי המוות יגדל בעשרות אלפי אמריקנים.

בשבדיה, שעברה גל ראשון קשה של המגפה, עם הרבה מקרי מוות, חשבו שאולי יהיה שם חיסון עדר. עם זאת, גם במדינה זו רואים שיא במספר הנדבקים, ובניגוד לגל הראשון, הממשלה בתגובה החלה להחיל הגבלות. לדוגמא, איסור מכירת אלכוהול בלילה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טראמפ: לא נטיל סגר – אבל מי יודע איזה ממשל יהיה כאן בעתיד

מסתמן: אם יוחלט על עוצר לילי – הוא יוטל בערים מסוימות בלבד

אותר בריא ושלם הילד אריאל בן ה-9 מאשקלון שנעדר מאתמול

קורונה בניו יורק
קורונה בניו יורק | צילום: רויטרס

באיטליה, המדינה האירופית שספגה את המכה הקשה ביותר בגל הראשון, שוב יש מספר שיא של אשפוזים בבתי החולים בעקבות מספר מקרי ההדבקה הרבים. חשוב לציין כי 52% מכלל האשפוזים באיטליה הם של חולי קורונה, כאשר מחוז לומברדיה נמצא שוב במוקד המגפה וישנו החשש מקריסת בתי החולים.

בגרמניה מדווחים על התייצבות במספר הנדבקים ובאשפוזים, כאשר לא היה שימוש בסגר. מהתפרצות המגפה נדבקו במדינה יותר מ-770 אלף בני אדם. לפי שעה, מספר מקרי המוות עומד על כ-12 אלף. מנגד, באוסטריה שוקלים אפשרות להפסיק את הלימודים בבתי הספר. שם נדבקו עד כה יותר מ-191 אלף אוסטרים ו-1,661 מתו. היקף התחלואה ביפן גם עולה, שם מספר הנדבקים מהתפרצות המגפה הגיע ל-113 אלף. כמו כן, עד 1,876 בני אדם מתו מסיבוכי המחלה.