משרד הבריאות: השבוע הבא - קריטי לבחינת השפעת ההקלות

לדברי גורמים במשרד, אם תהיה התחלה של עלייה במספרי התחלואה - ניתן יהיה לראות זאת בימים הקרובים • בעלי הקניונים: התוכנית של משרד הבריאות לפתיחת המרכזים לא הגיונית - לא נפתח

זמן צפייה: 05:30

מגפת הקורונה: במשרד הבריאות מתכוננים לשבוע הבא, שכן הוא הקריטי לבחינת ההשפעות של ההקלות שניתנו. לדברי גורמים במשרד הבריאות, אם תהיה התחלה של עלייה במספרי התחלואה - ניתן יהיה לראות זאת בשבוע הבא.

בתוך כך, בעלי הקניונים מתנגדים לפתיחת מרכזי הקניות שלהם לפי מתווה משרד הבריאות. על פי ההצעה של המשרד, הקניונים יחולקו למתחמים כשבעת מעבר ביניהם הלקוחות יעברו בדיקות. כמו כן, במשרד הבריאות בקישו לפתח אפליקציה שתעקוב אחר האנשים שנכנסים לקניונים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד החינוך: החזרה ללימודים תיעשה בהדרגתיות עד יום שלישי

לאחר שחזרתם נאסרה: דיירים שהחלימו קיבלו אישור לשוב ל"משען"

\"התרופפות משמעותית במשמעת": המונים בילו בחופי הים • תיעוד

ייצור מכונות הנשמה
ייצור מכונות הנשמה | צילום: מיכאל וינרסקי

עם זאת, שר הכלכלה אלי כהן קיבל מסר מראשי הקניונים, לפיו הם לא מוכנים לפתוח את המרכזים עם ההגבלות שהציע משרד הבריאות. לדבריהם, "לא נרגל אחרי הלקוחות שלנו", והוסיפו כי מבחינה פרקטית אי אפשר לחלק את הקניונים לחתיכות.

מוקדם יותר היום הודיע משרד החינוך כי במטרה לאפשר לצוותים להיערך החזרה לשגרת לימודים בצל הקורונה תיעשה באופן הדרגתי עד יום שלישי, כדי כדי לאפשר לכלל הרשויות וצוותי החינוך להיערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

על פי המשרד, בימים הקרובים תערכנה הרשויות ובתי הספר בשורה של היבטים, שכוללים בין היתר: היערכות מנהלתית, ניקיונות, חלוקת הכיתות, הכנת צוותי החינוך, קביעת קבוצות, שיבוץ תלמידים, חלוקת כיתות, חלוקת הקבוצות, הכנת חדרי המורים, הכנת חומרי לימוד ועדכון התלמידים והוריהם.