34 נדבקים חדשים בקורונה אובחנו ביממה האחרונה; 64 מונשמים

משרד הבריאות עדכן כי מספר הנדבקים מאז פרוץ המגפה בישראל עלה ל-16,492, מתוכם 4,690 הם חולים פעילים. 73 במצב קשה ו-48 בינוני. מספר הבדיקות נותר נמוך, כאשר אתמול בוצעו 4,860 בלבד

זמן צפייה: 00:32

מגפת הקורונה: משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי 34 ישראלים נדבקו ביממה האחרונה בנגיף, ובכך עלה מניין מקרי ההדבקה מאז פרוץ המגפה ל-16,492, מתוכם 11,548 כבר החלימו ו-4,690 חולים פעילים. מבין החולים, 73 במצב קשה, ובהם 64 מונשמים, 48 הוגדרו בינוני. מניין מקרי המוות מסיבוכי המחלה עלה ל-254. מספר הבדיקות נותר נמוך, כאשר אתמול בוצעו 4,860 בלבד.

בתוך כך, הממשלה אישרה אמש שורה של החלטות שממשיכות את מגמת היציאה מההסגר - גני השעשועים והפארקים העירוניים יפתחו, אך אסור להשתמש במתקנים. כמו כן, הממשלה הקצתה גם שישה מיליון שקלים למימון טיסות שיחזירו ארצה ישראלים שנמצאים בחו"ל.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בשל משבר הקורונה: חברת התעופה אוויאנקה הכריזה על פשיטת רגל

בת 63 נהרגה מפגיעת אוטובוס בתל אביב: "תמיד דאגה לכולם"

משחתת איראנית ירתה בשוגג על ספינה מכוחותיה – 19 נהרגו

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

הממשלה החליטה גם לסגור את מלונות הקורונה והחוזרים מחו"ל יידרשו לשהות בבידוד בביתם כשהמשטרה והפיקוח העירוני יאכפו את הבידוד. על כן, המלוניות לנדבקים בקורונה שצפויים להיסגר מחר הם: ישרוטל, לאונרדו, גנים, עץ הזית, שערי ירושלים, פרימה פארק, גולד ומטרופוליטן. שלושה מלונות יישארו פתוחים ואליהם יועברו האנשים שאין ביכולתם להמשיך את הבידוד במקום חילופי - סי אוף גליליי, דן תל אביב ודן ירושלים.

אתמול הגיעה סייעת בגן ילדים בכפר סבא לעבודה, לאחר שקרוב משפחתה מדרגה ראשון אובחן חולה קורונה. העירייה הודיעה כי סגרה את הגן, וכעת היא מחכה להנחיות משרד הבריאות. גורמים בעירייה אמרו כי ייתכן שכל הילדים וצוות הגן ייכנסו לבידוד.

גן ילדים
גן ילדים | צילום: רויטרס

מטעם העירייה נמסר כי "העירייה נוקטת משנה זהירות ושמירה על בריאות הילדים, על כן הגן לא ייפתח היום. הגן יחוטא על ידי חברה המתמחה בנושא. הורי הגן ונציגי ועד הגנים עודכנו בדבר, וההורים מתבקשים להשאיר היום את ילדיהם בבית. עיריית כפר סבא נמצאת בקשר רציף ושוטף עם כל הגורמים האמונים על הנושא, ותעדכן בהמשך באשר להמשך פעילות הגן ובכל מידע נדרש נוסף".