מספר מקרי המוות מקורונה בישראל עלה ל-199; מניין המונשמים ירד

משרד הבריאות עדכן שאדם נוסף הלך לעולמו היום בעקבות סיבוכי הנגיף. מספר החולים המחוברים למכונות הנשמה עומד כעת על 99, ו-127 מהנדבקים במצב קשה. 6,435 בני אדם החלימו עד כה

חברת קדישא בחליפות נגד הדבקה בקורונה
חברת קדישא בחליפות נגד הדבקה בקורונה | צילום: רויטרס

מגפת הקורונה: משרד הבריאות עדכן היום (שבת) כי מספר מקרי המוות מהנגיף בישראל עלה ל-199. מניין הנדבקים טיפס ל-15,298 בני אדם, מתוכם 127 במצב קשה, אך חלה ירידה של 3% במספר המונשמים, שעומד כעת על 99 ישראלים. כמו כן, 98 מהנדבקים במצב בינוני, 8,439 במצב קל ו-6,435 החלימו.

אמש הלכה לעולמה שושנה בן ישי בת ה-86, דיירת בבית האבות "גני אורה" בירושלים, במחלקת הקורונה של בית החולים קפלן. בן ישי, שסבלה ממחלות רקע שונות, הינה הדיירת השלישית מבית האבות בירושלים. בכך, עלה מספר המתים מקורונה בבתי האבות ל-75.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ליצמן הודיע לנתניהו: פורש ממשרד הבריאות ומבקש את תיק השיכון

"אנשים רבים פשטו רגל": כך נראית איטליה אחרי חודשיים של הסגר

דיווח: סין שלחה צוות רפואי לקוריאה הצפונית לטפל בקים

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

על רקע צעדי ההקלה הצפויים להיכנס היום בחצות, גורמים במשרד הבריאות הביעו אמש חשש מפני חזרה "מהירה מידי", כהגדרתם. הגורמים מסרו לחדשות 13 כי התחושה היא שצעדי ההקלות אינם מדודים כי אם מהירים מידי, והתוצאה של המהלך הזה עלולה להיות התפרצות נוספת - שתיאלץ את מקבלי ההחלטות להשיב את צעדי ההסגר.

מוקדם יותר היום הודיע ארגון הבריאות העולמי כי אין עדיין הוכחות לכך שאדם שנדבק בנגיף הקורונה חסין מהידבקות שנייה, גם אם פיתח נוגדנים. זאת ברקע הצעות של כמה ממשלות לבצע בדיקות לאנשים, ובכך לספק למי שנמצאו אצלו נוגדנים מעין "דרכון חסינות", כדי שיוכל לשוב לעבודתו או לנסוע ממקום למקום.