השאירה תאומים בני 4 יתומים מאב ומאם: תמר בת ה-49 מתה מקורונה

תמר פרץ לוי, שסבלה ממחלות רקע, הלכה לעולמה בבית החולים אסף הרופא. בעלה מת מדום לב חצי שנה לאחר שילדה. אחייניתה: "הייתה האור של הבית - כל כך הגיע לה להקים משפחה"

זמן צפייה: 01:39

מגפת הקורונהמקרה המוות ה-18 כתוצאה מסיבוכים רפואיים שחולל הנגיף נרשם הלילה (שלישי) בבית החולים אסף הרופא. תמר פרץ לוי, תושבת לוד בת 49 שאובחנה חולה בקורונה ואושפזה רק ביום חמישי האחרון, הלכה הלילה לעולמה. פרץ סבלה ממחלות רקע.

פרץ השאירה אחריה שני תאומים בגיל 4, שכעת הפכו ליתומים מאם ואב: שמעון, בעלה של פרץ, הלך לעולמו לפני חצי שנה במפתיע לאחר שלקה בדום לב. מור, אחייניתה של תמר סיפרה כי השניים נאבקו להביא משפחה לעולם: "תמי סעדה את אמא שלה שהייתה על ערש דווי, לכן היא התחתנה בגיל מאוחר. שמעון והיא נלחמו להביא ילדים לעולם, ולבסוף הצליחו, בזכות טיפולים, להביא שני תאומים מדהימים. לאישה הזאת כל כך הגיע להקים משפחה, אך אחרי 7 חודשים הבעל מת מדום לב - וזה שבר אותה".

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

גם הבוקר: המשטרה עצרה מתפללים שהתקהלו במאה שערים • תיעוד

מניין המתים מקורונה עלה ל-18; מספר הנדבקים קפץ ל-4,831

בתום שיחת וידאו לילית: הממשלה אישרה את ההגבלות החדשות

תמר פרץ לוי (49) שמתה מנגיף קורונה
תמר פרץ לוי (49) שמתה מנגיף קורונה | צילום: באדיבות המשפחה

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, מסר כי מדובר בבשורה עצובה. "תמר היתה גיבורה, הנדסאית באלתא שבתעשייה האווירית, נלחמה שנים רבות להקים משפחה ולהביא את התאומים לעולם. מספר ימים עברו מאז שאושפזה ועד שחלה הידרדרות במצבה. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים".

שמעון, בעלה של תמר פרץ לוי שמתה מקורונה, מת קודם לכן מדום לב
שמעון, בעלה של תמר פרץ לוי שמתה מקורונה, מת קודם לכן מדום לב | צילום: באדיבות המשפחה

עוד הוסיפה מור, אחיינית של תמר: "תמי הייתה בת למשפחה של שמונה אחים ואחיות - משפחה מאוד מלוכדת. היא הייתה האור של הבית היא הדבק שקישר בין כולם. היא גידלה את כל האחיינים ותמיד דאגה לבני המשפחה. היא חוותה את שברון הלב עם מות סבתה, ואז עם מות אמה ובעלה״.

לפי שעה, מספר הנדבקים במחלה בישראל עלה ל-4,831. מכלל החולים, 83 במצב קשה, מתוכם 69 מונשמים. 95 מהנדבקים נמצאים במצב בינוני ו-4,473 במצב קל. עד כה 163 בני אדם החלימו ושוחררו מבתי החולים.

בתוך כך, 3 סוהרים מבתי הכלא עופר וניצן ששהו בבידוד בימים האחרונים התגלו חולים. בבדיקת אפידמיולוגית עולה כי שני הסוהרים מ"עופר" לא היו במגע ישיר עם אסירים. ב"ניצן" הוכנסו לבידוד 15 אסירים, ונבדק מגע עם אנשי סגל נוספים, שיוכנו לבידוד בהתאם להנחיות.