בתוך שעות: מקרה מוות נוסף מקורונה - בן 87 עם מחלת רקע

הקשיש התגורר בבית האבות "מגדל נופים", בו שהה גם אריה אבן - החולה הראשון שמת מקורונה. הוא פונה לביה"ח הדסה עין כרם עם מצוקה נשימתית משמעותית. זהו מקרה המוות ה-3 בישראל

זמן צפייה: 02:39

מקרה מוות שלישי נרשם היום (שלישי) כתוצאה מנגיף קורונה בישראל - קשיש בן 87 עם מחלות רקע שהתגורר בבית האבות "מגדל נופים", שבו התגורר גם אריה אבן, החולה הראשון שמת מקורונה בישראל.

הוא פונה לפני יומיים לבית החולים הדסה עין כרם עם מצוקה נשימתית משמעותית, לאחר שאובחן כחולה קורונה כבר לפני כן. מצבו הידרדר במהירות וכאמור הוא מת היום בבית החולים. בתוך כך, ארבעה חולי קורונה נוספים אובחנו היום במחלקה הסיעודית בבית האבות "מגדל נופים" שבירושלים.

לכתבות נוספות בנושא >> 

מקרה מוות שני בישראל מקורונה: אישה בת 67 עם מחלת רקע

200 אלף אזרחים זכאים: מסתמן – כך ייראה המענק המשופר לעצמאים

אתר ״היבדק וסע״ בתל אביב
אתר ״היבדק וסע״ בתל אביב | צילום: דין אריאל, התאחדות הסטודנטים לרפואה בישראל

כזכור, לפני שעות ספורות נרשם מקרה המוות השני בישראל בעקבות הנגיף - מלכה קבע, אישה בת 67 עם מחלת רקע קשה מתה בבית החולים וופלסון. היא הייתה מונשמת במצב קשה בטיפול הנמרץ וקיבלה טיפול אינטנסיבי, אך למרות זאת מצבה הידרדר.

היא עבדה בעבר בבית החולים וולפסון ולאחר פרישתה התנדבה של ככוח עזר. נכדה ספד לה בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "נדבקת בנגיף הארור הזה משום שעזרת לזקן לקום מהמיטה בבית חולים שסבא היה מאושפז. אני תמיד אזכור אותך. מה לא עשית בשביל אחרים?".

"היית אישה חזקה הלביאה של המשפחה היית הכל בשבילנו נלחמת עד הרגע האחרון שלך. גידלת אותי, האכלת, אותי, גרתי אצלך את היית הכל בשבילי הראית לי מה זו אישה לוחמת. דוגמא אישית לכל בן אדם באשר הוא. עכשיו אנחנו נהיה חזקים בשבילך. אם רק הייתי יכול לחבק אותך פעם אחת אחרונה", כתב עליה נכדה.