הערכה: ישראל תחל לחסן ילדים בני 12 ומעלה בתוך כמה שבועות

ה-FDA האמריקני צפוי לאשר את מתן החיסון לגילי 15-12 בימים הקרובים. בהמשך, יינתן האישור גם בארץ • לראשונה מפרוץ המגפה: ישראלים ששבו מחו"ל אובחנו חיוביים למוטציות מברזיל ומצ'ילה

זמן צפייה: 01:36

נכון להערב (שני), יותר מ-5.4 מיליון ישראלים כבר קיבלו לפחות את מנת החיסון הראשונה נגד נגיף הקורונה. ככל הנראה, בקרוב יוכלו לחסן גם ילדים, שכן כבר השבוע צפוי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לאשר לחסן ילדים בגילי 15-12.

מיד לאחר שיינתן האישור מהארגון, ארצות הברית תחל לחסן את הילדים שבגילאים המתאימים. בישראל, שבינתיים חיסנה רק ילדים שחולים במחלות כרוניות או מושתלי איברים, יחלו בהליך אישור מזורז לקראת פתיחת מבצע החיסונים גם עבור שאר הילדים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"צר מלהכיל את המשתתפים": מסמך המשטרה שהתריע מפני אסון במירון

לפיד הסכים לממשלה פריטטית; המחלוקת שנותרה: חלוקת כמה תיקים

דרעי: האסון במירון – גזרת שמיים, אבל זה לא פוטר אותנו מבדיקה

בתוך כך, משרד הבריאות דיווח היום כי לראשונה זוהו בישראל שני אנשים שנדבקו במוטציה הברזילאית. הראשון הוא אדם מבוגר - שחוסן נגד הקורונה ושב ממיאמי, והשני הוא תינוק - שגם כן חזר מאותה מדינה. יחד עימם, זוהה אדם לא מחוסן אשר הגיע מארגנטינה, ונדבק במוטציה הצ'יצ'יליאנית.

בד בבד, 13 ישראלים זוהו כחיוביים לקורונה לפני שנכנסו ארצה דרך מעבר טאבה. ככל הנראה, כמה מהם כבר חלו בקורונה בעבר או חוסנו. במשרד הבריאות ובפיקוד העורף החלו להיערך לפנותם לבידוד במלונית.