176 נדבקים בשבוע בי-ם - 79 בת"א: אלו מוקדי הקורונה בישראל

צה"ל ומשרד הבריאות פרסמו את נתוני התחלואה לפי יישובים שבהם קיים גידול ניכר בשיעור החולים. אז מהו שיעור הבדיקות החיוביות, איפה נרשם יחס ההכפלה הגבוה בארץ - והיכן נמצאת העיר שלכם?

זמן צפייה: 01:26

מגפת הקורונה: מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה פרסם היום (ראשון) נתונים אודות התפשטות המגפה בישראל, כמה שבועות לאחר שהוסרו חלק מהמגבלות על המשק.

ביממה האחרונה בוצעו 10,986 בדיקות ו-81 חולי קורונה נוספים התגלו בישראל. ובכך עלה מניין החולים הפעילים ל-2,373. מצבם של 27 מהנדבקים מוגדר קשה, 36 במצב בינוני ומצבם של 24 מוגדר קל. עד כה, 295 ישראלים מתו מהנגיף ואילו 15,061 החלימו ממנו. קצב הגידול היומי הממוצע עומד על 8 אחוזים.

176 חולים אובחנו במהלך השבוע החולף רק בירושלים - שם נמצאים כעת 511 חולים פעילים. יחס ההכפלה השבועי עומד על 1.44, כאשר אחוז הבדיקות החיוביות שהתקבלו השבוע הינו 1%.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד: דייל אפשר לאיש עסקים גישה למידע על אלפי לקוחות ישראלים

"התחפש להומלס ואסף מידע": בן 68 נאשם בהצתת מבני מועצות דתיות

בעקבות עיצומי העובדים: המסחר בבורסה לא ייפתח היום

קורונה
קורונה | צילום: חדשות 13

גידול ניכר נרשם השבוע גם ברהט, שם אובחנו 33 חולי קורונה חדשים עם יחס הכפלה שבועי של 6.5, כאשר אחוז הבדיקות החיוביות שהתקבלו השבוע הינו 5%. כמו כן, 79 חולים נוספים התגלו השבוע בתל אביב, שם יחס ההכפלה השבועי עומד על 1.9 ואחוז הבדיקות החיוביות הוא 2%.

ערים נוספות בהן נרשמה התפרצות נרחבת של המגפה: ערערה - 21 חולים חדשים, בני ברק - 33, שדרות - 16 וחדרה עם 9 חולים חדשים בשבוע אחד.

קורונה, מעבדה, נגיף,
הסגר על שכונות בבית שמש ונתיבות בשל מוקדי התפרצות. מעבדה לאבחון נגיף קורונה

בתוך כך נודע כי מדינות האיחוד האירופאי צפויות לפתוח את גבולותיהן הפנימיים בין חברות האיחוד עד סוף יוני, כשחלקן צפויות לעשות זאת כבר ב-15 ביוני. לעת עתה, האיסור על כניסת אזרחים ממדינות שאינן חברות באיחוד הוארך עד 1 ביולי. זאת, למעט אזרחי שוויץ, נורווגיה, ליכטנשטיין ואיסלנד שכבר מורשים להיכנס לגבולות האיחוד כי מדינותיהם חברות באמנת שנגן המסדירה את מעבר אזרחי האיחוד ביבשת. תושבי בריטניה עדין יחויבו בבידוד של שבועיים בשל מצב התחלואה במדינה.