בתוך שבוע בלבד - מספר חולי הקורונה בחיפה הכפיל את עצמו

העיר הצפונית הפכה לכתומה במדד הרמזור לאחר שבשבוע האחרון התגלו 619 חולים חדשים בהשוואה ל-314 שאובחנו בשבוע שעבר. משרד הבריאות: 3,269 חולים חדשים התגלו אתמול, 237 חולים במצב קשה

זמן צפייה: 03:06

משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי) כי 3,269 מאומתים חדשים התגלו אתמול בישראל. נכון להיום, מצבם של 237 חולים מוגדר קשה ומותכם 48 מונשמים. סך הכול, ישנם 24,127 חולים פעילים בישראל ובכך, 884,334 מאומתים מפרוץ המגיפה בשנה שעברה.

בתוך כך, ראש הממשלה נפתלי בנט דיבר היום במתחם החיסונים החדש ב"סינמה סיטי" בירושלים ואמר כי "המטרה שלנו לשמור על ישראל פתוחה, יודעים מתי ללחוץ על הברקס".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

הקבינט הכריע: תו ירוק מלא בעוד שבועיים, מסיכות בהתקהלות בחוץ

יום של אתלטיקה באולימפיאדת טוקיו; כל העדכונים

כך הפכה אשקלון לעיר עם התחלואה הגבוהה ביותר בסרטן

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

ברקע העלייה בנתוני התחלואה, העיר חיפה הפכה היום לכתומה במדד הרמזור וזאת לאחר שאתמול התגלה כי מספר חולי הקורונה בעיר הכפיל את עצמו תוך שבוע אחד בלבד. אם בשבוע שעבר התגלו בעיר הצפונית 314 חולים, אתמול אובחנו 102 נדבקים חדשים המצטרפים ל-619 שהתגלו במהלך השבוע, מהם 202 ילדים.

ברחבי העיר ישנן 9 שכונות המוגדרות כעת ככתומות: נווה שאנן, רמת ספיר, רמת חן, יזרעאליה, זיו, קריית שמואל, קריית חיים מזרחית, אחוזה וקריית אליעזר. לפי הנתונים, 1,946 תושבים נמצאים בבידוד ביתי כרגע. במקביל, מבצע החיסונים בעיר מתקדם כאשר 198,855 תושבים התחסנו במנה ראשונה, ו- 190,075 תושבים התחסנו במנה השנייה.

ישיבת קבינט הקורונה
ישיבת קבינט הקורונה | צילום: עמוס בן גרשום/ לע''מ

כזכור ברקע עליית התחלואה, קבינט הקורונה החליט אמש על החלת מגבלות נוספות על הציבור בישראל, כאשר בין היתר התו הירוק יורחב גם למקומות בהם ישנה התקהלות בת פחות מ-100 אנשים. כמו כן, בעוד שבועיים, יחול התו הירוק על כל הגילאים כאשר תושלם הקמת מערך הבדיקות המהירות. בנוסף, חובת מסיכות תחול בכל התקהלות בחוץ והורים לילדים מאומתים יחוייבו בבידוד גם כן.