מסתמן: הבריכות והחופים יישארו פתוחים; מסעדות יפעלו בשטח פתוח

ח"כ זוהר אמר בוועדת הקורונה כי לא יוצאו לפועל חלק מההגבלות המתוכננות. חדרי הכושר יישארו סגורים • 951 נדבקים אובחנו אתמול • התפרצות קורונה במוסד רווחה בנס ציונה: 21 דיירים נדבקו

זמן צפייה: 02:16

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר אמר הבוקר (שני) בפתיחת דבריו בוועדת הקורונה כי בעקבות הדיון שנערך אתמול בוועדה, הממשלה מתכוונת להשאיר את הבריכות וחופי הים פתוחים כרגע ולהמשיך להפעיל מסעדות רק בחלקן החיצוני. כמו, כן אמר כי נתוני ההדבקה בחדרי הכושר מדאיגים ולכן לא מאשרים את פתיחתם.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן כי אתמול אובחנו 951 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה, ובכך מספר הנדבקים הפעילים עלה ל-28,424 בני אדם. 259 במצב קשה, 75 מונשמים, ועד כה מתו מהמחלה 415 בני אדם.

לכתבות נוספות בנושא >> 

מסיבות, מוזיקה ותלונות מהשכנים: החגיגות במלוניות הקורונה

מענק מקבלי הקצבאות יוכפל; בכירים במגזר הציבורי לא יהיו זכאים

שר האוצר: "מתנגד לניסיון להחריג את ציבור הרווקים מהמענק"

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

אתמול נערכו כ-19 אלף בדיקות, כאשר שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 5.5% - ירידה מהיום שלפני. מאז פרוץ המגפה אובחנו עם הנגיף למעלה מ-50 אלף בני אדם. בד בבד, התפרצות הנגיף נרשמה במוסד רווחה לבוגרים עם צרכים מיוחדים בנווה אירוס בנס ציונה. 21 דיירים נמצאו חולים, חמישה פונו לבית חולים.

מוקדם יותר הבוקר הקבינט הכלכלי המצומצם החליט על שינויים בתוכנית המענקים שעליה הכריזו ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר כ"ץ. לפי השינויים, מקבלי הקבצאות יהיו זכאים ל-750 שקלים נוספים, והרווקים יזכו למענק מלא של 750 שקלים. עובדי המגזר הציבורי שמרוויחים יותר מ-30 אלף שקלים בחודש לא יקבלו מענק כלל.