מסיבות, מוזיקה ותלונות מהשכנים: החגיגות במלוניות הקורונה

כ-200 חולי קורונה מאושפזים במקום היחיד בארץ שבו מותר להתקהל. האורחים במקום משחררים קיטור ועורכים מסיבות - שפעמים רבות גורמות סבל לתושבי האזור, ולפעמים גם לאלו ששוהים בתוך המלונית

זמן צפייה: 03:33

כמעט 200 צעירים מאושפזים במלונית הקורונה, אכסניית "בני דן" בתל אביב, והם הפכו את המקום למלונית איה נאפה קורונה, מסיבת קורונה אחת גדולה ללא הפסקה. גם מוזיקת טכנו טראנס מלווה החוגגים ואת השכונה מסביב, בוקר ולילה, שישי ושבת - ללא הפסקה.

פיקוד העורף לא אמור להיות הבייביסיטר של חולי הקורונה. הרעיון במלוניות הוא הרי שהחולים יחלימו ללא הדבקה של בני ביתם. פיקוד העורף ומדינת ישראל הם היחידים בעולם שמפעילים מלונות קורונה כאלה, אלא שבמלונית שגם סובלים מהמוזיקה ומהמסיבות. "בימים הראשונים זה הפריע לי. ביום הראשון הגעתי מבית החולים. כל מה שרציתי זה לחזור למחלקה כשמצאתי את עצמי קמה ב-23:00 מהמוזיקה", סיפרה מאי פז ששוהה במלונית.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"מי שנפגע הם הבוחרים שלו": האם המחאה מחלחלת לתומכי נתניהו?

בנותיה של הגננת שמתה מקורונה מבקשות: "תשמרו על ההנחיות"

ועדת הקורונה דורשת: פתיחת חופי ים בסופ"ש, מתווה לחדרי כושר

מסיבה במלונית קורונה
מסיבה במלונית קורונה | צילום: חדשות 13

כמו בגל הראשון, גם בגל השני פיקוד העורף הקים כ-20 מלוניות קורונה ברחבי הארץ, כדי להוריד את המפלס של העומס על מערכת הבריאות האזרחית. אבל מה קורה כאשר גם מקום כזה הופך להיות מטרד לא רק לשכנים אלא גם לחולי הקורונה שנמצאים בפנים?

לפי שעה פועלים בישראל 20 מלונות קורונה עם כ-5,000 מאושפזים. תוך כמה ימים הרעיון בפיקוד העורף ובמשרד הביטחון הוא לעלות ל-30 מלונות. בחורף כבר יהיו  כ-40 מלונות קורונה, אז הבקשה היא מהחולים: חולים יקרים, נא להתנהג בהתאם.