בנט: החל מבצע החיסון המשלים, והראשון להתחסן - הנשיא הרצוג

ראש הממשלה הודיע בהצהרה מיוחדת על ההחלטה לחסן במנה שלישית את האוכלוסייה המבוגרת. כל אדם מעל גיל 60 שעברו מעל חמישה חודשים מאז התחסן - יוכל ללכת להתחסן כבר ביום ראשון

זמן צפייה: 05:50

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הערב (חמישי) על התחלת מבצע חיסון משלים לחיסון במנה שלישית של האוכלוסייה המבוגרת בישראל. הראשון לקבל את החיסון כבר מחר בבוקר, לדברי בנט, יהיה נשיא המדינה יצחק הרצוג.

"אחרי סדרת דיונים עם מומחי רפואה בישראל ובעולם, בהובלת אנשי המקצוע של משרד הבריאות, המליצה ועדת המומחים הרפואיים לחסן את האוכלוסייה המבוגרת בישראל", אמר בנט. "יש תחרות בין ההתחסנות לבין המגיפה. ולכן אנחנו חייבים שקצב ההתחסנות ינצח את קצב המגיפה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סחט כספים מבכירים שהטרידו מינית לכאורה, נעצר – והם חופשיים

5 תושבי לוד מואשמים בעבירות נשק ואלימות במהלך שומר החומות

העיתונאי רוני דניאל הובא למנוחות בבית העלמין קריית שאול

ראש הממשלה הבהיר כי מדיניות הממשלה היא "שמירה על החיים - לצד שגרת החיים. לקיים כאן את העסקים, החינוך והתרבות, לצד הקורונה ולהימנע מסגרים ככל האפשר". לדבריו, הסגרים הביאו עד היום לאובדן של 200 מיליארד שקלים.

לבסוף קרא בנט לאוכלוסייה המבוגרת, וגם הצעירה, לצאת להתחסן כי "החיסון ישמור על חיי יקיריכם, ימנע מכם עוגמת נפש, והוצאות כספיות מיותרות. חיסון ילדים מעל גיל 12 יאפשר להם שגרת לימודים רגילה ללא בידודים והפרעות".