העיתונאי רוני דניאל הובא למנוחות בבית העלמין קריית שאול

הפרשן הצבאי שהלך לעולמו בגיל 73 הובא למנוחות בתל אביב בהשתתפות שר הביטחון, הרמטכ"ל ועשרות בני משפחה וחברים. יונית לוי ספדה: "תחסר לי כל יום"

זמן צפייה: 03:17

הפרשן ועיתונאי חדשות 12 רוני דניאל הובא למנוחות בבית העלמין קריית שאול בתל אביב. דניאל הלך לעולמו ביום שני האחרון מדום לב - והוא בן 73. עשרות בני משפחה וחברים הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה. שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי הגיעו לחלוק כבוד. גנץ ספד לו ואמר כי "לא מייצרים כבר אנשים כמו רוני".

מגישת חדשות 12 יונית לוי סיפרה: "אנחנו המומים, רוני דאג לכולם חוץ מלעצמו אבל הוא היה כוח טבע שנדמה כי היה בלתי ניתן להכנעה. אהבתי אותך מאוד רוני, האמנתי לך, סמכתי עליך. סליחה שלא הצלחנו לשמור עליך כמו ששמרת עלינו. תחסר לי כל יום".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מנכ"ל משרד הבריאות לקופ"ח: היערכו לחיסון שלישי מיום ראשון

בנט לראשי רשויות בעוטף: "נמשיך להגיב על כל בלון תבערה"

5 תושבי לוד מואשמים בעבירות נשק ואלימות במהלך שומר החומות

יונית לוי הלוויה רוני דניאל
יונית לוי בהלוויתו של רוני דניאל

דניאל, שהחל את דרכו העיתונאית ב-1971 בקול ישראל, שימש במשך 28 שנים ככתב לענייני צבא וביטחון בערוץ 12. הותיר אחריו אישה ו-3 ילדים. במשך 50 שנה עסק בעיתונות. הוא החל ככתב חקלאות וכלכלה, אך עד מהרה הפך לכתב צבאי. דניאל שירת בצה"ל בנח"ל ובמלחמת ששת הימים הוא נפצע, אך חזר ללחימה. בהמשך הוא שירת כמג"ד מילואים בגולני ובחטיבת הנגב וכן כסמח"ט במילואים. הוא בעל דרגת סגן אלוף במילואים.