"ראינו שהוא במצוקה": המשפחה שהצילה יעל שהותקף ע"י כלבי בר

סיוון יעקב וילדיה טיילו בשדה בוקר, וראו כי 3 כלבים נשכו יעל וגרמו לו לדימומים ולפציעות קשות. הם נחלצו לעזרתו, פינו אותו לווטרינר וכעת - כשמצבו מוסיף להיות קשה, הם מתפללים להחלמתו

זמן צפייה: 03:01

סיוון יעקב ושני ילדיה טיילו בשדה בוקר בשבוע שעבר, כשלפתע ראו כלבי בר תוקפים יעל ופוצעים אותו. מאז המקרה, היעל מאושפז במצב קשה בבית החולים לחיות בר בספארי שברמת גן - שם מנסים להציל את חייו.

בסרטון שצילמה המשפחה, רואים שלושה כלבי בר פראיים תוקפים ונושכים את היעל באכזריות, שנשכב על הקרקע בעודו פצוע ומדמם. "ראינו שהוא במצוקה ורצינו לעזור לו", סיפרה סיוון, "רצנו לשם בלי מחשבה. הוא היה זקוק לעזרה". כשניסתה להבריח את הכלבים, הם זזו הצידה והביטו כיצד היא "לוקחת להם את הטרף", לדבריה. אנשי רשות הטבע והגנים הגיעו למקום ופינו את היעל למרפאה וטרינרית קרובה - שם קיבל טיפול ראשוני.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

קורבן שלישי בתוך יומיים: תינוקת מתה מסיבוכי שפעת

תחקיר: קונים סיגריות בדיוטי פרי, לא טסים – ומבריחים הסחורה

החשד לרצח בי-ם: נעצר חשוד נוסף בדקירת הבכיר במשמר בתי המשפט

כלבי בר תוקפים יעל בשדה בוקר
כלבי בר תוקפים יעל בשדה בוקר | צילום: סיוון יעקב

ד"ר יגאל הורוביץ, מי שטיפל ביעל, הסביר: "הפציעה די קשה. הכנסנו לו נקז כדי שאפשר יהיה לשמור על הפצע בסביבה נקייה. אנחנו מקווים שאחרי הטיפול נוכל להחזיר אותו לשדה בוקר", אולם הודה כי "מצבו לא טוב".

היום (רביעי) נענו סיוון ובתה להזמנת הצוות הרפואי והגיעו לבית החולים כדי לראות מקרוב את היעל. לצערן, הן שמעו כי סיכוייו לשרוד לא גבוהים במיוחד. "חבל שלא הגענו דקה לפני", אמרה סיוון, "קשה לראות אותו ככה בחדר ניתוח במצב לא כל כך טוב".

בינתיים, הם - וגם אנחנו, מאחלים ליעל שיחזור שלם לטבע.