סוללת האופניים עולה באש – שניות לאחר שבעליה מתרחק • תיעוד

בסרטון ממצלמת בית המדרש ברמת גן שבחצר שלו התרחש האירוע, נראה שלומי כהן מניח את הבטריה בחוץ כדי שתתקרר, ומיד לאחר מכן יוצא ממנה עשן רב – עד שהחפץ החשמלי מתלקח כולו. "ממש מבהיל"

זמן צפייה: 01:18

העובדה שסוללה של אופניים חשמליים עלולה להוות סכנה ידועה לכול. אלא, שהיום (שישי) תיעוד שהפך ויראלי ממחיש את הסכנה באופן הברור ביותר. שלומי כהן, תושב רמת גן, הגיע לבית המדרש שבו הוא נוהג ללמוד, וכאשר יצא החוצה להפסקה, הלך לעבר סוללת האופניים שלו, שהטעין באותו זמן. כשנגע בה, הרגיש שהיא חמה, והחליט לנתק אותה מהחשמל ולהניח אותה בחצר כדי שתתקרר.

אלא, ששניות לאחר מכן, כפי שניתן לראות בתיעוד, עשן רב פרץ מהבטרייה, ומיד לאחר מכן היא התלקחה ועלו ממנה להבות גדולות. למרבה המזל, המקרה אירע כאמור שניות לאחר שכהן התרחק מהסוללה, ואיש לא נפגע.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

כשהנשיא בכה: אירוע הירי בבי"ס שטלטל את ארה"ב • מסכמים עשור

היהודים בבריטניה נושמים לרווחה: "המדינה עמדה איתנה נגד האנטישמיות"

בפתח ביה"ס, מול הילדים: צבועים ממשיכים לעורר אימה בב"ש • צפו

סוללת אופניים חשמליים שעלתה באש
סוללת אופניים חשמליים שעלתה באש | צילום: שלומי כהן

"הוצאתי את הסוללה מהשקע אחרי שהרגשתי שהיא חמה והרחתי ריח שרוף", סיפר כהן לחדשות 13. "הוצאתי אותה מהשקע, הנחתי, הלכתי כמה צעדים לאחור ואז אירע הפיצוץ. זה היה מבהיל".

"לא ציפיתי לדבר כזה, שמעתי שנשרפו בתים, אבל אתה לא מאמין שזה יכול להגיע גם אליך", הוסיף כהן וקרא לרוכבי האופניים החשמליים: "לא להשאיר את זה בלי השגחה ולהיות עירני, זה ממש מסוכן".