אישום: תקף מנהל - כי אחותו לא הוכנסה לביה"ס ללא הצהרת בריאות

תושב בענה שבצפון בן 21 מואשם כי קילל את מנהל המוסד החינוכי, הפיל אותו - וגרם לפציעתו. זאת, משום שנדרש להביא לבית הספר את ההצהרה כדי שאחותו תיכנס - כפי שמחייב החוק

זמן צפייה: 01:59

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו היום (שישי) נגד תושב הכפר בענה שבצפון בן 21, המואשם כי תקף מורה ומנהל בית ספר בכפר משום שלא הרשו לאחותו להיכנס למוסד מאחר ולא הייתה בידה הצהרת בריאות.

תחילת הפרשה בשבוע שעבר, אז, כאמור, אחותו של הנאשם הגיעה לבית הספר ללא הצהרת בריאות - הצהרה הנדרשת בימים אלה כחלק מהנחיות משרד הבריאות להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה. התלמידה לא הורשתה להיכנס, ולכן התקשרה לאחיה וביקשה ממנו שיביא לה את ההצהרה.

הנאשם הגיע לתיכון, איים על השומר שיכניס אותו, ומשסורב - קפץ מעל הגדר לתוך החצר. כשנכנס למבנה בית הספר והבחין במנהל, הוא החל לצעוק ולאיים עליו שייצא החוצה, "ושהוא יהרוג אותו", כך על פי כתב האישום.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקרב על החופש הגדול: השיחות בין המדינה למורים יימשכו גם היום

בן 63 נהרג בתאונת דרכים בנגב; הולך רגל נפצע קשה בתל אביב

החזרת השגריר ובחינת הסכם השלום: התוכנית הירדנית למאבק בסיפוח

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

אחד המורים שהיה נוכח במקום הוציא את הנאשם לכיוון המדרגות - אולם הנאשם תקף גם אותו ודחף אותו לעבר המעקה. המנהל שאל את הצעיר לפשר התנהגותו ובתגובה, הנאשם משך את רגלו של המנהל, הפיל אותו על המדרגות וגרם לפציעתו.

כוחות המשטרה שהגיעו למקום החלו בסריקות לאיתור החשוד ופתחו בחקירה. כעבור זמן קצר אותר הצעיר במכללה בעיר סחנין. כתב האישום מייחס לו עבירות של איומים, תקיפה הגורמת חבלה, תקיפת עובד חינוך והסגת גבול פלילי.