"אל תערבו אותנו במריבות": הקמפיין של הילדים להורים גרושים

מיזם "שניכם שלי" פרסם ברשתות החברתיות סרטון, שבו אב ואם חורטים על גוף ילדם משפטים הקשורים לסכסוכי גירושים. המטרה של המיזם: "להשמיע את קולם של הילדים שהוריהם נמצאים בתהליך"

זמן צפייה: 02:32

במסגרת קמפיין חדש, הועלה לרשתות החברתיות סרטון ובו גבר ואישה חמושים במחטי קעקוע, חורטים על גופו של ילד משפטים שלקוחים מהעולם של סכסוכי הגירושים. מדובר במיזם "שניכם שלי" בשיתוף עמותת "אח בוגר, אחות בוגרת, ישראל", אשר נוצר על ידי ילדים להורים גרושים שפעמים רבות מוצאים את עצמם בתווך, בעיצומו של מאבק גירושים מכוער.

ניל גרינפלד, מייסד המיזם, סיפר לחדשות 13 כי הקמפיין בא במטרה "להשמיע את קולם של הילדים שחווים גירושים". גריפלד הוא בן להורים גרושים שלא דיברו ביניהם במשך שנים והשתמשו בו ובאחיו על מנת להעביר מסרים. גרינפלד סיפר כי הוא ואחיו היו קרועים בין שני בתים. הוא גדל והקים את מיזם "שניכם שלי", כדי לעזור לילדים כמוהו וכדי לקדם את המסר, על מנת שיגיע להורים המתכוונים להתגרש.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"יהיה בסדר": התכתבות מריה טל עם חברתה – זמן קצר לפני הרצח

באיזו עיר בישראל תוחלת החיים הגבוהה ביותר – ואיפה הכי נמוכה?

108 תלונות על חטיפת ילדים והתעללות בהם בירושלים – והתיק נסגר

קמפיין ''שניכם שלי'', שנוצר על ידי ילדים להורים גרושים
קמפיין ''שניכם שלי'', שנוצר על ידי ילדים להורים גרושים | צילום: חדשות 13

ניל הוסיף וביקש מההורים: "אל תערבו את הילדים, הם לא צריכים לדעת למה הוריהם התגרשו". חברי העמותה שלו יצרו קהילה תומכת לילדים גרושים שהולכת ומתרחבת. הם גם חברו לעמותה אחרת, שנקראת "אח בוגר", שמעניקה ליווי לילדים, ומתנדבים בעצמם כדי לסייע לילדים, שהוריהם נמצאים בתהליכי גירושים.

בשתי העמותות מודעים היטב לעוצמת הקליפ, שמטרתו להעביר את המסר שהמילים המורעלות חרוטות לנצח בנפשו של הילד. גרינפלד מקווה שהדבר יחדור למודעות ההורים הסוערים. גרינפלד בסופו של דבר - הצליח לסגור מעגל עם ההורים שלו.