תוספת מורים, מדחום בכל בית ספר: כך יראה מתווה החזרה ללימודים

השר גלנט הודיע כי לקראת החזרה ללימודים יתווספו 13 אלף משרות של מורים, יוקצו 144 אלף מחשבים ניידים ועשרות סמרטפונים למגזר החרדי. היעד: 50% מתוכנית הלמידה מרחוק תושלם עד ינואר 2021

זמן צפייה: 03:33

שר החינוך יואב גלנט הכריז הערב (חמישי) כי הליך תכנון מתווה החזרה ללימודים בצל הקורונה הסתיים, וכי החל ממחר משרד החינוך יעבור לשלב הביצוע והרכש. "פתיחת השנה תלווה בקשיים - לא הכול יהיה מושלם", הבהיר.

גלנט הסביר כי יתווספו 13 אלף משרות של מורים, זאת במקביל לכך שמספר המורים והסייעות בכיתות ג'-ד' יוכפלו. כמו כן, המשרד יעשה מאמץ על מנת שכיתות ה'-ו' ילמדו יותר מיומיים בשבוע ובשל כך, ייתכן כי חלק מהלימודים יתקיימו במתנ"סים ובמבני ציבור נוספים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מאסר עולם לדוד חיים שרצח וקבר את גרושתו בחצר ביתם בתל מונד

המרוץ לחיסון: המכון הביולוגי יחל ניסויים בבני אדם אחרי החגים

ראשי הסיעות החרדיות לרה"מ ולגנץ: לא נסכים להקדמת הבחירות

שר החינוך יואב גלנט
שר החינוך יואב גלנט | צילום: חדשות 13

כעת, בשביל שתוכנית הלמידה מרחוק תתבצע כראוי, על משרד החינוך לרכוש 144 אלף מחשבים ניידים לתלמידים ו-64 אלף טלפונים ניידים כשרים למגזר החרדי עם חבילות גלישה. "אנו מקווים שלפחות 50% מהתוכנית תושלם עד סוף ינואר 2021", אמר גלנט. משרד החינוך יכשיר את עובדי ההוראה וצוותי הניהול על מנת שידעו לתפעל את מערך הלמידה מרחוק.

בשלב זה, עדיין לא נודע כמה ימים ילמדו תלמידי כיתות ג'-ד', או מה הדין אם וכאשר תלמיד מגיע ללא מסכה לבית הספר. שנת הלימודים צפויה להיפתח כרגיל ב-1 בספטמבר, כאשר מכיתה ה' ועד י"ב הלימודים יתקיימו מרחוק.