"אמא שלי רצתה שאהיה רופא": צביקה הדר על הילדות, ההצלחה והבית

השחקן והקומיקאי, שמנחה בימים אלה את התוכנית החדשה "קומדי סטאר", סיפר בריאיון לחדשות 13 על הוריו שעלו למעברה בחצרים, והרצון להיות כמו כולם. על החזרה לשיח העדתי: "מרגיש לי פאתטי"

זמן צפייה: 14:00

צביקה הדר, אחד הכוכבים המוכרים בישראל, סיפר בריאיון לחדשות 13 על התוכנית החדשה שהוא מנחה, "קומדי סטאר", ואמר: "לכולם מצאו פורמט מגניב. לשירה, לרקדנים, לבשלנים. אמרנו - יאללה, הגיע הזמן של הדבר שממנו באנו, מה-DNA הכי בסיסי שלנו, ושלם כך התכנסנו".

"כשהתחלנו 'קומדי סטור' אף אחד לא ידע אם ז'וז'ו יותר מצחיק מהמדען ז'ק. כל אחד הביא את שלו. ההוא כתב דברים, ההוא הביא את העברית. ביחד יצרנו איזה משהו שאחר כך אנשים אמרו, זה מצחיק אותי יותר ואת זה אהבתי פחות. זה מאוד דומה למה שקורה פה", הוסיף הדר.

בהמשך, סיפר הדר על ההבנה שהוא מצחיק."בבית הספר, אני לא יודע איך להסביר. הייתי המגניב של הכיתה. בצבא, זה היה השינוי. אני זוכר ערבים בצבא, ערבי יחידה. אפילו הוציאו אותי הביתה צ'ופר על זה שהצחקתי אותם. פתאום הבנתי, רגע - יש פה משהו", אמר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מהטרגדיה – לבמה: עמית פרקש מספרת על השכול ועל ההצלחה כשחקנית

מהיציע למגרש: הילד שהגשים חלום והפך מאוהד שרוף לשחקן כדורגל

"מקסימה ומלאה בהומור": השחקנית חנה רוט הלכה לעולמה בגיל 80

צביקה הדר
צביקה הדר | צילום: החדשות 13

"אמא שלי רצתה שאני אהיה רופא. אני הלכתי ללמוד משחק באוניברסיטת תל אביב, כי זה המקום שנותן תואר. אני מגיע ממשפחה באר שבעית. ההורים שלי הם עולים חדשים שחסכו כל חייהם שקל לשקל כדי שילדים שלהם יהיה כסף לאוניברסיטה. הם ראו איזה עולם עם מרפקים, רוע, אגוצנטריות - הם לא הבינו למה, לאן תלך?".

"אמא שלי הגיעה יום אחד הביתה, וראתה אותי עם הראש מתחת למנורת הקריאה. עכשיו, הייתי ילד עם תלתלים בלונדיניים, הייתי אפרוח. אמרתי לה - אני רוצה שיהיה לי שיער שחור כמו לכולם, אני נראה לא טוב", אמר והוסיף: "רציתי שיער כמו של אלי אוחנה, מודל הגבריות עבורי היה באמת ז'וז'ו".

בהתייחס לשאלה על השיח סביב "ישראל הראשונה והשנייה", אמרה: "יש הרבה ניצול של הדבר הזה. נגיד, אני זוכר את אבא שלי מספר לי על איך שהוא הגיע לפה, למעברה בחצרים עם עולים שהגיעו  ממרוקו, ומכל מקום. זה הסיפור שלו, והוא לצורך העניין - אשכנזי. דווקא עכשיו, כשזה חוזר, זה מרגיש לי פאתט נורא".