מטוביה צפיר ועד מתי כספי: אגדות התרבות חלקו כבוד לאורי זוהר

אנשי תרבות רבים הגיעו לבית הזמר משה להב וחלקו זיכרונות עם הרב שכתב פרק משמעותי בתרבות העברית. רבקה מיכאלי: "חשבנו שאורי יהיה כמו ליצמן, אבל יותר מדאיג מי שקורא לחדש את מלכות דוד"

זמן צפייה: 03:58

רבקה מיכאלי, טוביה צפיר, מתי כספי ועוד שלל דמויות מפתח בעולם הבידור והטלוויזיה הישראלי, הגיעו השבוע לביתו של הזמר משה להב, כדי לחלוק כבוד לרב אורי זוהר. רבים חשים חוב של כבוד לזוהר שברח מאור הזרקורים לאחר שהיה מגדולי הדור וכתב פרק מרתק בתרבות העברית המתפתחת.

ברקע נדמה היה שהם לא שכחו להשוות את עגלתם החילונית לעגלתו החרדית של הרב אורי זוהר, אבל את האמונה של אורי זוהר כבר אי אפשר לערער. הוא הבהיר שוב ושוב, שלעולם החילוני הוא לא מתגעגע בעקבות מפגשים כאלה. "נפגשנו בצריף של אביגדור, כל החברים היו שם, וגם היה מה שנקרא חומרים משני תודעה", סיפר במפגש. "אחרי עשר דקות, אולי רבע שעה, הרגשתי שיממון גדול".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"מקצר את התור": המוני ישראלים נוהרים להשיג דרכון פורטוגלי

"ברוך הבא לבחריין": מסעו של שליח חדשות 13 לוועידה הכלכלית

מסתמן: הפרקליטות תגיש כתב אישום נגד בר רפאלי בגין עבירות מס

רבקה מיכאלי ואורי זוהר
רבקה מיכאלי ואורי זוהר

רבקה מיכאלי הביעה דאגה על הדברים שאמר לאחרונה ח"כ בצלאל סמוטריץ'. "התנפלנו על אורי ופחדנו שהוא יהיה כמו ליצמן", אמרה. "אבל יותר מדאיג אותי מי שקורא לחדש את מלכות דוד היום, בימינו". אל הדברים הגיב זוהר: "מה שסמוטריץ' אמר אלו שטויות במיץ עגבניות, אף אחד לא חושב על זה. אבל זה לא בגלל שזה לא יקרה, וודאי שזה יקרה", אמר – "אלא כי הוא לא יהיה מי שיעשה את זה".

אורי זוהר לצד הזמר משה להב
אורי זוהר לצד הזמר משה להב
טוביה צפיר ואורי זוהר
טוביה צפיר ואורי זוהר