כשבועיים לאחר שנדבק: טוביה צפיר החלים מקורונה

הבדיקה של השחקן והקומיקאי בן ה-74 יצאה תקינה בפעם השנייה וכעת הוא אינו נושא את הנגיף. "חש בטוב - מודה לכל הדואגים והמתעניינים"

זמן צפייה: 00:40

מגפת הקורונה: השחקן והקומיקאי טוביה צפיר בן ה-74 החלים מנגיף הקורונה - כך הודיע היום (שישי). צפיר הודיע כי קיבל בפעם השנייה תוצאות בדיקה תקינות. זאת, כשבועיים לאחר שאובחן כחולה בנגיף. מטעמו נמסר: "טוביה חש בטוב ומודה מקרב לבו לכל הדואגים והמתעניינים".

גם בעולם נדבקו מפורסמים בנגיף, בהם מנהיגים, שחקנים, ספורטאים ועוד. לפני כשבוע וחצי, כזכור, יורש העצר הבריטי, הנסיך צ'ארלס אובחן חולה בקורונה. בית המלוכה אישר את הדברים, ומסר: "הנסיך סובל מתסמינים קלים - אולם מצבו טוב. הוא ממשיך לעבוד מביתו - בדיוק כפי שעשה במהלך הימים האחרונים". הנסיך שוהה בבידוד ביתי בסקוטלנד יחד אם אשתו, הדוכסית מקורנוול קמילה פרקר בולס. התוצאות הראו שהיא לא נדבקה בנגיף.

עוד בחדשות 13:

אכיפת ההסגר בבני ברק: 60 מחסומים הוצבו, 1,000 שוטרים נפרסו

הממשלה אישרה את תקנות החירום – בני ברק הוכרזה "אזור מוגבל"

ליצמן התעלם מאזהרות על התפרצות בבני ברק – ודחה צווים לעצירתה

טוביה צפיר לאחר שאובחן כחולה קורונה
טוביה צפיר לאחר שאובחן כחולה קורונה

שבוע קודם לכן נודע כי גם שחקן הקולנוע הבריטי אידריס אלבה נדבק בנגיף. "אני מרגיש בסדר, אין לי תסמינים בינתיים אבל אני נמצא בבידוד מאז שנודע לי על החשיפה האפשרית לווירוס", כתב בחשבון האינסטגרם שלו. "תישארו בבית אנשים. אמשיך לעדכן אתכם במצב שלי".

כמו כן, השחקן טום הנקס ואשתו ריטה וילסון אובחנו כחולים בנגיף בעודם שוהים באוסטרליה לרגל צילומים של סרט חדש. גם בעולם הספורט כאמור נרשמו כמה מקרי הדבקה, כאשר בין היתר כוכב ה-NBA קווין דוראנט וכדורסלנים נוספים אובחנו, וכן כוכב הכדורגל פאולו דיבאלה, חלוץ יובנטוס ונבחרת ארגנטינה.

.