עיר ללא הפסקה - ועם תואר: ת"א ברשימת 20 היעדים הטובים לחופשה

המגזין היוקרתי "נשיונל ג'יאוגרפיק טרוורל" דירג את העיר כיעד שאסור להחמיץ, אחרי נמיביה האפריקנית ובאחה קליפורניה. "זה יוצר באז עולמי שאנחנו נהנים ממנו בשנים האחרונות"

זמן צפייה: 02:50

אל התיירים שלא מפסיקים להגיע לתל אביב כדי ליהנות מחיי הלילה והחופים מצטרפת היום חותמת יוקרתית על מקומה של העיר ללא הפסקה בצמרת התיירות העולמית. המגזין היוקרתי "נשיונל ג'יאוגרפיק טרוולר" דירג את העיר ברשימת 20 היעדים המגניבים לחופשה המוגדרים "אסור להחמיץ".

איתן שוורץ, ראש מנהל תקשורת ושיווק בעיריית תל אביב, אמר: "מה שהדירוג הזה נותן לנו זה יחסי ציבור בחינם. תל אביב היא העיר היהחידה שמפרסמת את עצמה עם תקציב אפס. רוב העבודה שלנו מבוססת על להביא לפה כתבים, להראות להם דברים כמו אנשים שמשחקים כדורעף חופים, על החוף, בפברואר. זה יוצר לנו באז עולמי שהעיר נהנית ממנו בשנים האחרונות".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

קרב הקבוצות הפצועות: מכבי תל אביב מארחת את חימקי מוסקבה

באמצעות סוכן סמוי: 20 בני אדם נעצרו בחשד לסחר בסמים בתל אביב

קו הרכבת הישיר בין תל אביב לירושלים ייפתח במוצאי שבת הבאה

מצעד הגאווה בתל אביב
מצעד הגאווה בתל אביב | צילום: שרון בוקוב

2.5 מיליון תיירים ותיירות הגיעו לעיר בשנה שעברה, כשהאטרצקציה האהובה עליהם, על פי הסקרים, היא רביצה על החוף, והסיור הפופלרי ביותר הוא בעיר העתיקה של יפו. "ההוצאה היומית של תייר בעיר, שהיא 250 דולר, יוצרת מעגלי הכנסות לעשרות אלפי עסקים. ולא נשכח שיש בזה גם אימפקט הסברתי עצום לא רק לעיר, אלא למדינה כולה".

מנכ"ל משרד התיירות התייחס לדירוג המחמיא ואמר: "שיאי התיירות של השנים האחרונות הם תולדה של אסטגטריה שיווקית חדשה, התמקדות בתל אביב וירושלים בחופשה אחת, וכעת אנחנו רואים את התוצאות. אנחנו מקווים שהאתגרים הגדולים, גם בהיבט התקציבי וגם מה שקורה היום בעולם לא יפריעו לנו והעבודה המצוינת תמשיך להניב פירות גם בשנים הקרובות".

בצמרת הרשימה נמצא יעד קצת רחוק מתל אביב, והוא נמיביה. היא מציעה יופי פראי לצד בתי מלון מפנקים במחירים אטרקטיביים. יעד נוסף אטרקטיבי הוא באחה קליפורניה, חצי האי המקסיני הסמוך לגבול ארצות הברית וידוע בחיי הלילה, נופים והיקבים שיש בו.