סימון ביילס מגיבה לביקורת: "הראש והגוף שלי פשוט לא מתואמים"

המתעמלת האמריקנית, שהפתיעה את העולם לאחר שפרשה מכמה תחרויות באולימפיאדת טוקיו, הסבירה בחשבון האינסטגרם שלה מדוע קיבלה את ההחלטה הדרמטית: "זה מטורף כשאין לך כל שליטה על גופך"

סימון ביילס מאוכזבת
סימון ביילס מאוכזבת | צילום: רויטרס

כמה ימים לאחר שהפתיעה את העולם לאחר שפרשה מכמה תחרויות באולימפיאדת טוקיו 2020, המתעמלת האמריקנית סימון ביילס הסבירה הלילה (שישי) בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה מה הוביל אותה לקבל את ההחלטה הדרמטית הזו. "לכל אלו שאומרים שפרשתי - לא פרשתי", טענה. "הראש והגוף שלי פשוט לא מתואמים".

"אני לא חושבת שאתם יודעים עד כמה זה מסוכן", הוסיפה ביילס. "אני גם לא צריכה להסביר מדוע אני שמה את הבריאות שלי במקום הראשון. בריאות פיזית היא גם בריאות נפשית". אל הטקסט צורף סרטון שבו נראית המתעמלת נופלת בעת אימון. "זה הדבר המטורף ביותר, כשאין לך כל שליטה על גופך. מה שיותר מפחיד אפילו הוא שאני לא יודעת מתי אני באוויר ומתי אני עומדת לנחות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הנשיא פתח את מבצע החיסונים ה-3 בישראל: "קורא לאזרחים להתחסן"

גופת גבר נמצאה בחוף בת"א; החשד: טבע במהלך הלילה

ששון: "יוצא מהקרב בתחושה שהבאתי את כל כולי – וזה מנחם"

כזכור, מוקדם יותר השבוע לאחר תרגיל שביצעה והשתבש והביא לציון הנמוך - 13:66, ביילס יצאה מהאולם ולא המשיכה לתחרות הקבוצות יחד עם נבחרת ארצות הברית שבהיעדרה זכתה "רק" במדליית הכסף, לראשונה מאז 2010, והותירה את הזהב לידי הנבחרת הרוסית. בסוף התחרות, אמרה ביילס כי היא "מאוד מתוסכלת אך גאה בבנות הנבחרת שהשיגו את מדליית הכסף".