חוזר הביתה: כריסטיאנו רונאלדו חתם במנצ'סטר יונייטד

אחרי שהיה קרוב דווקא ליריבתה העירונית, אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי, אחד הכדורגלנים הטובים בהיסטוריה עשה פניית פרסה ולאחר שעזב את יובנטוס הוא חתם בקבוצה שבה עלה לגדולה

זמן צפייה: 01:28

הכדורגלן הפורטוגזי כריסטיאנו רונאלדו, אשר נחשב לאחד הכדורגלנים הטובים בכל הזמנים, עזב את יובנטוס וחתם היום (שישי) במנצ'סטר יונייטד, הקבוצה בה עלה לגדולה וזו שאותה עזב בשנת 2009.

חלון ההעברות של הקיץ הנוכחי כבר סיפק את רגעי הדרמה שלו, כאשר המתמודד השני על התואר הלא-רשמי "הכדורגלן הגדול בהיסטוריה", לאו מסי, עזב את קבוצת נעוריו ברצלונה, במדיה שיחק כל הקריירה, וחתם בפריז סן-ז'רמן. כעת גם רונאלדו מרעיד את עולם הכדורגל, ואחרי שהיה קרוב לחתימה במנצ'סטר סיטי, יריבתה העירונית הגישה הצעה משלה וסיכמה עם רונאלדו בזריזות את כל פרטי החוזה.

 

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רה"מ בנט לנשיא ביידן: "פיתחנו אסטרטגיה לעצור את איראן"

המשחקים הפראלימפיים: השחיין הישראלי מארק מליאר זכה בזהב

נבלני בריאיון ראשון מהתא: "כלא רוסי – כמו מחנה עבודה בסין"

רונאלדו בן ה-36 החל את הקריירה שלו בספורטינג ליסבון, ובשנת 2003 עבר למנצ'סטר יונייטד. במדי הקבוצה האנגלית הוא הפך לאחד הכדורגלנים הטובים בעולם, ובשש השנים שלו בקבוצה זכה בשלוש אליפויות, וכן הוביל את המועדון לזכייה אחת בליגת האלופות.

בשנת 2009 עזב רונאלדו את יונייטד וחתם בקבוצת הפאר הספרדית ריאל מדריד, ששילמה עבורו 94 מיליון דולר, הסכום הגבוה ביותר ששולם על כדורגלן עד אז. עם ריאל זכה רונאלדו ארבע פעמים בליגת האלופות, ופעמיים זכה עם הקבוצה באליפות ספרד.

בשנת 2018 חתם רונאלדו ביובנטוס האיטלקית, עמה זכה בשתי אליפויות, וכעת הוא סוגר מעגל וחוזר למנצ'סטר יונייטד, שם ינסה להחזיר את הקבוצה לצמרת הליגה האנגלית, לאחר שלא זכתה בתואר האליפות מאז 2013.