תוך שעות: נמכרו 40 אלף כרטיסים להופעה של עומר אדם

מעריצי הזמר המצליח המתינו משעות הצהריים המוקדמות, נערכו בחמ"לים מסודרים, ביד אחת טלפון והשנייה על המחשב. על מנת לקדם את האירוע, שיחרר חמישה שירים ברצף, ואינו מתראיין כלל לתקשורת

זמן צפייה: 02:21

תוך שעות ספורות מרגע פתיחת הקופות, אזלו 40 אלף כרטיסים להופעה של הזמר עומר אדם שתתקיים בחודש הבא בפארק הירקון. כמות זו עולה בהרבה על מספר הכרטיסים שנמכרו עד כה להופעות הקיץ, גם של כוכבים בינלאומיים כמו ג'ניפר לופז וג'ון בון ג'ובי, שיגיעו לפארק וספק אם הם, בניגוד לישראלי בן ה-25, יצליחו למלא אותו.

עומר אדם
עומר אדם | צילום: אלוני מור, יח"צ

לכתבות נוספות בחדשות 13:

לקראת מופע הענק בפארק הירקון: עומר אדם הוציא חמישה שירים

לראשונה בישראל: כנס וירטואלי בינלאומי בתחום ה-eCommerce

משרד החוץ: שמונה ישראלים נפגעו בתאונת דרכים בסרי לנקה

טל בן ישי, מעריץ של הזמר שנערך עם חבריו והצליח לרכוש כרטיס דרך הטלפון הנייד, סיפר: "חיכיתי קצת בתור, היו לפני 5,000 אנשים בערך. חיכיתי בערך עשרים דקות עד שהגעתי למסך בו אפשר היה להזמין. עומר אדם לא פראייר, הוא יודע מה הוא עושה, הוא תותח". לירון תאני, שדרן רדיו ועיתונאי, הסביר את הטירוף סביב הזמר: "כל מי שהיה בחתונה בשנה האחרונה יודע ששיר אחד של עומר אדם זה לא מספיק, הוא פשוט כובש את הרחבות. מדובר בכוכב".

עומר אדם
עומר אדם | צילום: מתוך האינסטגרם של עומר אדם

על מנת לשווק את ההופעה, הוציא אדם חמישה שירים באותו היום ועדיין שומר על אסטרטגיה יציבה שבה הוא לא מתראיין לתקשורת כלל, על מנת לעורר את סקרנות הקהל. תאני מוסיף: "הוא מתקשר עם המעריצים שלו איפה שהם נמצאים, בפלטפורמות החברתיות".

אם קצב המכירות יימשך כך, צפוי להתווסף תאריך להופעה נוספת של הזמר שמושך אליו אנשים מכל הגילים ומכל קצוות הארץ.