לראשונה בישראל: כנס וירטואלי בינלאומי בתחום ה-eCommerce

סטארטאפיים ישראליים מובילים בתחומי הקמעונאות והמסחר ישלבו ידיים בכנס חדש בשם Israel eCommerce Innovation Virtual Summit 2019, במטרה לקדם את תעשיית ה-eCommerce והקמעונות המקומית

Credit Ian Barin
חמי כ"ץ ואוהד גרינשפן מייסדי חברת הסטרטאפ הישראלית נמוגו | צילום: צילום: איאן ברין

חברת Namogoo תקיים החודש את הכנס הראשון מסוגו בישראל - Israel eCommerce Innovation Virtual Summit 2019, אשר יערך ב-24 ליוני עד ה-27 ליוני. האירוע כולו הינו וירטואלי ויכלול 6 וובינרים מובלים על-ידי מרצים מסטארטאפים שהצליחו לשנות את תעשיית ה-eCommerce והקמעונאות, כולל: Namogoo, חברת Dynamic Yield, Optimove ו-Syte. הכנס הווירטואלי, המתקיים בחסות חברות כמו מיקרוסופט, דלויט, Coresight Research, Retail Innovation Club והמכון הישראלי לייצוא, ימשך כ- 4 ימים, כאשר הוא יכלול וובינרים המרכזים את החברות המובילות מישראל ואת המותגים הגדולים מהעולם בפורום אינטראקטיבי אחד. חברת דלויט תספק סקירה של שוק הריטייל טק הישראלי. בנוסף לדוברים בכירים מחברות ריטלייל גלובליות כמו: Men`s Wearhouse ו-Apmex.

בחברה אומרים כי הסיבות מאחורי היוזמה החדשה היא הפיכתה של ישראל במהלך החודשים האחרונים  למרכז עולמי לחדשנות קמעונאית. האקוסיסטם הקמעונאי הישראלי כלל ב-2018 למעלה מ-500 סטארטאפים עם השקעות של 428 מיליון דולר. בשנים האחרונות ענקיות גלובליות כמו מיקרוסופט, אמזון, וולמארט, נייקי ומקדונלדס השקיעו כולן בחדשנות הקמעונאית הישראלית, לצד עשרות מותגים מובילים אחרים, המחפשים באופן פעיל את הדבר הגדול הבא מישראל. "אנו שמחים להשיק את הכנס הווירטואלי  eCommerce Innovation Virtual Summit יחד עם השותפים המובילים שלנו", אומר חמי כץ, מנכ"ל Namogoo. "ישראל גדושה בטכנולוגיות המסייעות לקמעונאים לשפר את הביצועים שלהם. התקווה שלנו היא להביא ערך מוסף ללקוחות שלנו, בעזרת הטכנולוגיות הגדולות היוצאות מישראל. הכנס הוא בעצם סיור מודרך של החדשנות הישראלית, שהם לא רוצים לפספס".

אז מה צפוי למשתתפים? מעבר לנוחות הכרוכה בישיבה במשרד הממוזג שלכם, בנמוגו מספרים כי החברות המשתתפות יציגו מגוון של פתרונות טכנולוגיים, למשל, חוויית קניות אינטרנטית נטולת הסחות דעת, שיפור הפרסונליזציה, ניהול קשרי לקוחות וזיהוי ויזואלי (visual recognition). הכנס -  Israel eCommerce Innovation Virtual Summit l יציג את הטכנולוגיות המתפתחות, תוך הצגת מקרי מבחן מהמותגים הגדולים בעולם, אשר גם משתמשים בטכנולוגיות החדשניות הללו, על מנת להגביר את מעורבות הלקוחות, הרחבת הזדמנויות ארגוניות והגברת מכירות. כל אלו, משפיעים בסופו של דבר על השורה התחתונה של אותו מותג.

נמוגו (Namogoo) הוקמה לפני כחמש שנים, בשנת 2014 כשהיא מגדירה עצמה כחלוצת הדרך בתחום Online Journey Hijacking Prevention, כשהיא מאפשרת לאתרי מסחר און ליין לשמר חווית קניה נקיה מהפרעות והסחות בכל נקודות הממשק מול הלקוחות. בחברה מסבירים כי הטכנולוגיה החדשנית של החברה מזהה וחוסמת פרסומות של מתחרים ותוכן לא רצוי המוחדר  אל הדפדפן של הגולש בזמן הביקור באתר, הפוגת בתהליך הרכישה ומנתב את הלקוח אל מחוץ לאתר, מה שפוגע באופן ישיר במותג ובמכירות.