מוזיקאי טוען שעומר אדם השתמש ביצירה שלו - ומאיים בתביעה

דניאל פרדיאן הופתע לשמוע קטע מוזיקלי שחיבר מתנגן במופע הענק של הזמר המצליח בפארק הירקון. לדבריו, מפיקיו של אדם התוודו שהשתמשו בקטע בלי לבקש רשות, בגלל "לחץ מטורף"

זמן צפייה: 01:43

מופע הענק של עומר אדם בפארק הירקון בחודש שעבר נחשב להפקה שוברת שיאים בישראל. אולם, כעת, מפיק מוזיקלי טוען שאדם השתמש בלא רשות באחת מיצירותיו במופע הענק שלו בפארק הירקון - ומאיים בתביעה.

דניאל פרדיאן, הופתע לשמוע את צליליו של טראק אלקטרוני שחיבר שנקרא "פרילס", במהלך המופע. לדבריו, הוא הופתע עוד יותר לגלות שהזמר המפורסם כלל לא ביקש את רשותו להשתמש בקטע המוזיקלי. פרדיאן פנה למפיק המופע של אדם באינסטגרם וביקש לדעת מדוע לא קיבל קרדיט, והאחרון אף התוודה שהשתמשו בקטע שלו מבלי לפנות אליו בשל הלחץ. "היה לי לחץ מטורף" הייתה התשובה, "לאמנים אחרים דווקא פניתי".

לכתבות נוספות בנושא >>

רק רוצים לרקוד: עשרות אלפים בהופעה של עומר אדם בפארק הירקון

יעשו לו כבוד? ספסרים נפטרים מכרטיסים למופע הגדול של עומר אדם

תוך שעות: נמכרו 40 אלף כרטיסים להופעה של עומר אדם

עומר אדם
עומר אדם | צילום: אורית פניני

"לצערי, נעשה שימוש בטראק מבלי לקבל לכך אישור", ציין פרקליטו של פרדיאן, "אנחנו סבורים שמדובר בהפרת זכויות יוצרים קלאסית. אנחנו פנינו למשרד של עומר אדם לקבל תגובה ובהמשך נשקול את המשך צעדינו המשפטיים". אתמול כבר שוגר מכתב התראה לפני תביעה לזמר המצליח, שבו דורש פרדיאן את הפיצוי המגיע לו, לדבריו. מטעמו של אדם נמסר כי המכתב התקבל והועבר לייעוץ משפטי.