"פשוט גזל": קובי פרץ תובע כ-6 מיליון שקלים ממנהלו לשעבר

הזמר הגיש תביעה בגובה מיליוני שקלים נגד מאיר נחמני, לפיה האחרון ניצל את מצבו כדי להוציא ממנו כספים רבים. "רימה אותו וניצל את חולשתו כדי לחלוב ממנו כספים"

 קובי פרץ
קובי פרץ | צילום: משה ששון, יח"צ

הזמר קובי פרץ הגיש היום (חמישי) כתב תביעה בו הוא דורש למעלה משישה מיליון שקלים ממנהלו לשעבר מאיר נחמני. לפי כתב התביעה, נחמני ניצל את מצבו של פרץ והוציא ממנו בדרכי תרמית שונות מיליוני שקלים.

בכתב התביעה פירטו עורכי הדין של פרץ מקרים בהם לטענתם ניצל נחמני את האמון שניתן לו על מנת לגזול כספים מפרץ, ביניהם יתרת הלוואות שנטל נחמני מהחברה וטרם הושבו, המחאות לפקודת קובי פרץ שנחתמו על ידי נחמני ולא הופקדו בחשבונו של פרץ, השקעות שהתבצעו באמצעות נחמני ולא הניבו את התשואות המובטחות, משיכת כספים בגובה שאינו תואם להסכם בין הצדדים ועוד.

"מדובר בסיפור פשוט של גזל", נכתב בכתב התביעה, "גזל בסכומים של מיליונים על ידי מי שהיה איש אמונו של התובע ומנהלו האישי אשר הוציא ממנו כספים בדרכי תרמית שונות. נחמני הציג את עצמו כבעל סודו של פרץ, חברו הטוב, איש אמונו, ופרץ נתן בו אמון מוחלט עד גישה חופשית ועצמאית לכספיו. לדאבון לב, התחוור לפרץ כי נחמני רימה אותו וניצל את רגעי החולשה של פרץ כאשר למעשה הוא פעל כדי לחלוב את פרץ מכספיו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עקב הריאיון בחדשות 13: ישראל מברכת על דברי שר החוץ של בחריין

תוניסיה: שוטר נהרג ותשעה בני אדם נפצעו בסדרת פיצוצים בבירה

פעוטה נפלה מחלון בקומה השנייה – עובר אורח תפס אותה • תיעוד

קובי פרץ לאחר שחרורו מהכלא
קובי פרץ לאחר שחרורו מהכלא | צילום: חדשות עשר

כזכור, בשנת 2010 נעצר פרץ בחשד שהעלים הכנסות בסך מיליוני שקלים. בשנת 2016 הוא הורשע בהעלמת הכנסות בסך חמישה מיליון שקלים ובהשמטת עסקאות מס בסך של כ-800 אלף שקלים ובעבירות נוספות. בהמשך בית המשפט גזר עליו שנתיים מאסר בפועל וקנס בסך 170 אלף שקלים, אך עונשו קוצר והוא ריצה תשעה חודשי מאסר. פרקליטו לשעבר, עו"ד אודי ברזילי, מספר כי לפרץ הוצע הסדר טיעון יוצא מגדר הרגיל שלו הוא סרב שוב ושוב: "אני ועוד שני עורכי דין ניסינו לשכנע אותו לקחת את ההסדר, אפילו איימנו עליו, אבל אי אפשר היה לעבור אותו".