"כמו מאה שידורים חיים במקביל": מירי בוהדנה על השגרה העמוסה

השחקנית והדוגמנית סיפרה על ההתנדבות במגן דוד אדום, הזוגיות עם הבעל המבוגר ממנה ב-25 שנים - והשינויים שהיא חווה בתפיסת החיים וביחס כלפי גופה. "אין תצוגה של ויקטוריה סיקרט באופק"

זמן צפייה: 13:06

לפני שנתיים התגייסה למד"א השחקנית, הדוגמנית ואשת הטלוויזיה מירי בוהדנה, ובזאת שינתה את השגרה היומיומית שלה, והוסיפה את רעש הסירנות, המדים הלבנים ואת הקריאות לזירה עם נפגעים. לאחרונה, בהודנה אף הפכה למגישת עזרה ראשונה מן המניין. "זה לא משתווה לשום דבר - זה כמו מאה שידורים חיים במקביל. מאז שאני ילדה אני רוצה להיות רופאה, לא הייתי תלמידה טובה בבית הספר - והחלום הזה נגוז", סיפרה.

מלבד ההתנדבות במד"א, השגרה של בוהדנה כוללת צילומים להפקות אופנה ועונות חדשות של תוכניות שבהן היא משתתפת, אך אם זה היה תלוי בה, היא הייתה מעדיפה לנצל את הזמן לשיעור יוגה ביתי מול החוף שבארסוף או לטפל בשלושת הסוסים שלה בחווה שבגעש. פעולות מעוררות קנאה שאותן היא מקפידה לשמור לעצמה כמעט ללא שיתופים ברשתות החברתיות. לדבריה, "מה עדיף? להתעסק באינסטגרם? לראות כמה לייקים קיבלתי? זה לא משהו שאני מתחברת אליו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מהפכה נשית – במטבח: השפיות שמשנות את כללי המשחק

השפים הגדולים של צרפת יורדים לעם – ומבשלים בתחנות רכבת

קבוצת יורוליג סגרה את להקת המעודדות: "מנהג שלא מתאים לימינו"

מירי בוהדנה לאריסטו שמט
מירי בוהדנה לאריסטו שמט | צילום: יחצ

ההיכרות של הקהל הישראלי עם בוהדנה החלה כבר כמעט לפני שלושה עשורים. היא פרצה בשנות ה-90 בטקס מלכת היופי ולמרות שלא זכתה בתואר, היא הפכה לאחת הדוגמניות המצליחות בישראל והחלה לקבל תפקידי משחק עד שכבשה את לב הפריים טיים. את חייה היא חולקת עם איש העסקים בבו קובו שמבוגר ממנה ב-25 שנים ולהם שלושה ילדים משותפים.

בוהדנה התבגרה יחד עם הקהל, ומספרת על השינויים שהיא חווה גם בתפיסות החיים שלה וביחסה לגופה: "אני אוכלת הכול וחוגגת את הגוף שלי - אין שום תצוגה של ויקטוריה סיקרט באופק". הקילוגרמים העודפים שבוהדנה מעידה עליהם לא בהכרח נראים עליה, אבל הבגרות, ההשלמה והביטחון בדרך שלה ניכרים היטב.