פני התהילה: הקוסמטיקאית של הכוכבות חולקת את סודות היופי

כשגל גדות, שירי מימון וסלבריטאיות נוספות רוצות לדאוג לעור הפנים שלהן, הן מגיעות לקליניקה של קרן ברטוב – הילדה מבאר שבע שהפכה למוסד. "היא הפכה לסמל - והרוויחה את זה בעבודה קשה"

זמן צפייה: 09:21

שידורי ה-HD, הרשתות החברתיות והאינסטגרם, מאפשרים למעריץ הממוצע לבחון ממש מקרוב את הנקבוביות של המפורסמים. וכשגל גדות, שירי מימון, הראל סקעת ומפורסמים רבים נוספים רוצים לדאוג לעור פנים בריא וצעיר, הם מגיעים לקליניקה של קרן ברטוב בתל אביב. "הדבר הזה שהיא עושה ומייצרת, אתה נכנס לאיזה לופ שאתה לא רוצה להפסיק אותו", סיפרה השחקנית טלי אורן.

כילדה בבאר שבע, ברטוב תמיד חלמה להיות זמרת ולעמוד בקדמת הבמה, אך מהר מאוד הבינה שהכישרון שלה חבוי דווקא מאחורי הקלעים של עולם הזוהר. החריצות שלה בלימודי הקוסמטיקה, לא הותירו מקום לספק. "היא פשוט הרוויחה את זה ביושר, היא באמת עשתה את זה בעבודה קשה", מספרת מיכל חלילי, המנהלת המקצועית של GIGI, בית ספר לקוסמטיקה. "היא הפכה לסמל של קוסמטיקאיות צעירות, שרוצות להיות קרן ברטוב".

עוד בחדשות 13:

שבוע בדרכים עם איימן עודה – שחוגג ניצחון סמלי על נתניהו

לא צריך להעמיד סירים: המסעדות שיארחו אתכם לארוחת ראש השנה

"חיפשתי משמעות": מירית הררי – בין מחלת הסרטן לעמותה שאימצה

הקוסמטיקאית קרן ברטוב
הקוסמטיקאית קרן ברטוב | צילום: חדשות 13

הרומן של ברטוב עם עולם היופי התחיל כבר בגיל צעיר. "הייתי ילדה בכיתה ד', שעושה לילדות לקים ומאפרת אותן", ברטוב נזכרת. "הייתי גונבת לאמא את הקרמים, ולא רק זה – הייתי הולכת ומוכרת אותם לאמהות של חברות ומרוויחה כסף".

האישה שהתחילה את דרכה בקליניקה קטנה בערבה והפכה עם השנים למוקד עלייה לרגל לכל המפורסמים, חולמת להצליח גם מעבר לים. "אני כל הזמן מקבלת הצעות לפתוח סניפים, אני מקבלת הצעות בלוס אנג'לס, שרוצים את המותג שלי", סיפרה. "כרגע זה הדבר הבא".