"מכורה לניצחון": ירדן ג'רבי על המדליה האולימפית ו"הישרדות"

אלופת העולם בג'ודו הקדישה 22 שנים מחייה לספורט, והבינה שזה ייעודה מאז שהייתה ילדה. כעת, היא מופיעה בתוכנית הריאליטי וגם שם שובה את יריביה, אבל מבטיחה: "אין סיכוי שאני אחזור לשם"

זמן צפייה: 14:31

אלופת העולם ירדן ג'רבי הקדישה 22 שנים מחייה לג'ודו - אימונים, תזונה, הפסדים, ניצחונות ואת כל היכולות הפיזיות והמנטאליות האלה היא הביאה איתה אל האי של "הישרדות". כבר שהייתה בת שש היא הבינה שג'ודו הוא הייעוד שלה: "זה מה שעניין אותי, לא ראיתי שום דבר אחר", אמרה.

"גדלתי על המשפט 'כאב זה הדרך של הגוף להיפטר מחולשות'", הסבירה ירדן. "אין יום שאת קמה ולא כואב לך משהו - את מתרגלת". היא התמודדה עם השפלות והפסדים, ועם ניצחונות מתוקים, אז מה זה להתמודד בתוכנית "הישרדות" עבורה? לדבריה, "אני חושבת שדווקא מההפסדים הכי גדולים קמתי להישגים הרבה יותר גבוהים אחר כך, כי אני פשוט שונאת להפסיד, אני לא רוצה להרגיש ככה. דווקא משם קמתי וצמחתי, אני מכורה לניצחונות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עקב פרסום תחקיר חדשות 13: עדויות חדשות נגד הנוכל שהונה נשים

בשורה לעסקים בטבריה: בתי המלון יישארו פתוחים גם בסגר

אהבה חדשה: הישראלים שהמירו את עבודתם – והחלו לבשל

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | צילום: חדשות 13

ג'רבי התלבטה לא מעט לפני שהחליטה להשתתף בתוכנית, אבל הוכיחה שהיא קורצה מחומרים יוצאי דופן. שנים של משמעת, סגפנות, התמודדויות עם כאב, ניצחונות והשפלות עמדו לצידה שם. "אין שום דבר שיפגע לי בביטחון העצמי", הסבירה. "אני מאוד חזקה ואיתנה במה שקורה סביבי - אני יודעת מי אני".

ירדן פרשה אחרי שיאים שחוותה ושעוד היו לפניה, היא יכולה הייתה לקטוף בקלות עוד כמה ניצחונות. בחירה אמיצה ויוצאת דופן שמעידה עליה מאוד, ועל כל אלה היא מדברת בהרצאות. עם זאת, המדליסטית האולימפית הבטיחה: "אין סיכוי שאני חוזרת ל'הישרדות".