גילה את אמריקה: הקומיקאי גורי אלפי חוזר משנה בארה"ב

הסטנדאפיסט עזב עם משפחתו ללוס אנג'לס במטרה לחפש את ההצלחה מעבר לים, ונאלץ להתחיל מאפס כיוצר אלמוני: "הופעתי בבמות פתוחות מול קהל של ארבעה אנשים - שניים מתוכם שיכורים"

זמן צפייה: 11:44

בשבוע שעבר חזר לארץ הקומיקאי והשחקן גורי אלפי, אחרי שנה של שהות עם משפחתו בלוס אנג'לס – שהייתה לא רק מקפצה לקריירה של הקומיקאי המצליח, אלא גם הזדמנות להרפתקה משפחתית. ההחלטה לנסוע, הוא מספר, התקבלה לאחר ביטול תוכניתו בחורף שעבר: "פתאום לא היו תוכניות קדימה, ואמרתי להילה: 'זוכרת שרצינו לעשות דבר כזה לפני כמה שנים? ולא מצאנו את הזמן הנכון בגלל לידות, ילדות והעבודה, רוצה?'".

ההסתגלות למדינה החדשה ולסטטוס הקומיקאי האלמוני הייתה לא קלה, אך אלפי מספר שההתמודדות לימדה אותו שיעור בצניעות. "לא חשבתי שמחכים לי שם", אמר. "אתה עובד מאפס, הולך לבמות פתוחות, היו מקרים שהופעתי מול ארבעה אנשים – כששניים מתוכם שיכורים, ואחד היה ניאו נאצי".

עוד בחדשות 13:

כוהנת הסקס שסחפה את אמריקה חוזרת לליל האהבה הראשון בקיבוץ

הראפר נצ'י נצ' נפרד משם הבמה – ומוציא אלבום חמישי

המפיק הצעיר שהגשים חלום – ופתח תיאטרון למחזות זמר

Capture
גורי אלפי

למרות הריחוק הגיאוגרפי, אלפי לא איבד עניין במתרחש בארץ. הוא לא מהסס לנקוט דעה פוליטית, בעבר סיפר כי התפקד לליכוד ובמערכת הבחירות האחרונה קרא לכחלון להגיע להפגנה נגד חוק הלאום. "לי לא מפריע לנקוט עמדה, אני מניח שזה מפריע לאנשים אחרים. לי לא מפריע להגיד מה אני חושב. אנחנו לא גרים במדינה בה אנחנו יכולים להיות מנותקים פוליטית", אמר, והוסיף על חבריו שמסתתרים מתיוג פוליטי: "חבל לי בשבילם, כמו שחבל לי על אנשים שלא מצהירים על הנטייה המינית שלהם, או איך הם רוצים לנהל את החיים שלהם – והם חיים באיזה מסתור".