המפיק הצעיר שהגשים חלום – ופתח תיאטרון למחזות זמר

מאור מיימון התאהב בעולם הבמה כבר בגיל שנתיים ("המרתף בבית הפך לאולם הצגות"), וכעת הוא פותח תיאטרון ראשון מסוגו בישראל: "האתגר הוא לעשות פה את הדברים הכי גדולים שקורים בעולם"

זמן צפייה: 11:14

מאור מיימון, שפתח החודש את תיאטרון מחזות הזמר הראשון בישראל, התאהב בבמה כבר בגיל צעיר. "בגיל שנתיים הייתי מתעסק מלא עם מריונטות וכלי נגינה", הוא נזכר. "בכיתה ה' אני חושב שהשתלטתי על המרתף בבית המשפחה, והוא הפך להיות אולם תיאטרון. בכיתה י"א פתחתי עוסק מורשה, וזה מלווה אותי כל חיי".

על קירות בית החייל בתל אביב, שם ממוקם התיאטרון, תלויות תמונות מהפקת המחזמר "עלובי החיים" שעלה בישראל ב-1987. כאשר המחזמר מוצג בברודווי, הוא כולל עשרות משתתפים – וכמובן תזמורת בהופעה, וההפקה שם היא בסדר גדול שלא מוכר בארץ. "האתגר הגדול מבחינה אמנותית הוא לעשות פה את מה שקורה הכי גדול בעולם", אמר מיימון.

עוד בחדשות 13:

כמו בסרט: חמושים גנבו מאות מטילי זהב משדה תעופה מרכזי • צפו

לא רק בון ג'ובי: האמנים שחורכים את הבמות גם אחרי גיל 50

קונים על בטן מלאה: חנויות האוכל שהחליטו להפוך גם למסעדות

מתוך המחזמר ''פלאשדנס''
מתוך המחזמר ''פלאשדנס''

בתחילת דרכו, הפיק מיימון כמה הצגות חנוכה, ובשנים האחרונות עמד מאחורי "סלאח שבתי", "אנני" ו-"היירספריי". בשונה מהשחקניות הוותיקות בתחום – "הבימה" ו-"הקאמרי", "תיאטרון תל אביב" החדש יציג מדי ערב רק מחזות זמר – ממש כמו בברודווי ובלונדון.

"כמה זמן לא קמה בישראל אפשרות חדשה לאמן במה?" אמר השחקן והקומיקאי אבי גרייניק, המשתתף במחזמר "צ'פלין", המבוסס על חייו של צ'רלי צ'פלין. "מתי הייתה הזדמנות לאמן עובד לבחור עבודות?"