לאחר הפסקת האש: ההכנות לאירוויזיון נמשכות במלוא המרץ

בתום יומיים מתוחים במיוחד, מפיקי התחרות נשמו לרווחה - וחזרו לשגרת החזרות. "לא אשקר, היה לחץ בגלל מה שקרה בדרום" • כרטיסים רבים לחצאי הגמר לא נמכרו

זמן צפייה: 03:21

אירוויזיון 2019: בתום יומיים מתוחים במיוחד, לא רק תושבי הדרום נושמו לרווחה בעקבות הפסקת האש, אלא גם מפיקי האירוויזיון. אנשי ההפקה חזרו אתמול בבוקר (שני) לשגרת ההכנות והחזרות, לאחר שבמשך סבב הלחימה בדרום, נמנעו מלדבר על המצב הביטחוני הרגיש. במקביל, כרטיסים רבים נותרו לחצאי הגמר, והמכירה עומדת על קצת יותר מ-50%.

יובל כהן, העורך והבמאי הראשי, של התחרות, אמר: "אני לא אשקר שלא היה לחץ, היה לחץ קודם כול על מה שקורה בחוץ, וגם על האירוע עצמו שאחנו עובדים עליו שנה שלמה". שאבי מזרחי, מנהל מחלקת מופעים בעיריית תל אביב-יפו סיפר כי "ההכנות ממשיכות כרגיל ואנחנו בשיא העבודות שלנו בהקמה".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

אירוויזיון על הכוונת: האם סבב ההסלמה יפגע בהכנות לאירוע?

חמאס לא ינסה לבטל האירוויזיון - מחשש למיטוט שלטונו • פרשנות

"הכי מורכב, מרשים וגדול": ההכנות לקראת אירוויזיון 2019

ההכנות לאירוויזיון
ההכנות לאירוויזיון | צילום: החדשות 13

בכפר האירוויזיון נמשכו העבודות לקרא שבוע המסיבות שייפתח ביום ראשון הקרוב. סמוך לכפר, ניצבים דוכנים לקראת פסטיבל האוכל "תל אביב EAT",  שילווה את התחרות. כמו כן, מסעדני העיר ביטלו לפני ימים אחדים את השביתה שתוכננה לקראת שבוע התחרות - ומתכוונים להציע שלל מנות אוכל רחוב בעשרה שקלים.