לינוי אשרם ושגיא מוקי בריאיון משותף: "עם הפנים לטוקיו"

צמד הספורטאים שייצגו השנה את המדינה בכבוד והגיעו להישגים בין-לאומיים, סיפרו לחדשות 13 על ההכנות לאירוע האולימפי בשנה הבאה, ועל התחושה בתחרויות: "גאה לייצג את ישראל בחו"ל"

זמן צפייה: 05:57

צמד הספורטאים הישראלים המעוטרים, המתעמלת לינוי אשרם שזכתה בשש מדליות באליפות העולם בהתעמלות אומנותית, והג'ודאי שגיא מוקי שזכה באליפות העולם, סיפרו בריאיון מיוחד ל"החדשות עם יעקב איילון" על ההכנות לאולימפידיה בטוקיו בשנה הבאה וכן על התחושה לייצג את המדינה בחו"ל. אשרם סיפרה: "אני שמחה לנסוע ולייצג את ישראל בחו"ל בכבוד, גאה לייצג את המדינה שלי".

בהתייחס לשאלה האם מכירים זו את זה, אמר מוקי: "אנחנו מכירים. אמנם אנחנו לא מתאמנים באותו המקום - אני בווינגייט והיא בהדר יוסף, אבל אנחנו נפגשים בכול האירועים, ועוקבים אחד אחרי השנייה".

ריאיון משותף עם לינוי אשרם ושגיא מוקי
ריאיון משותף עם לינוי אשרם ושגיא מוקי | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"תמיד מפתיע לזכות": ההישג הגדול של לינוי אשרם באליפות העולם

הישג ללינוי אשרם: 2 מדליות זהב ומדליית כסף במשחקים האירופיים

שגיא מוקי – אלוף העולם בג'ודו בצל סערות פוליטיות וטוקיו 2020

שניהם התייחסו לדימיון ביניהם. ראשית אמרה אשרם: "המשותף בין שנינו היא התחרותיות והרצון להגיע להישגים גבוהים", ומוקי הוסיף: "גם העבודה הקשה, האמונה והמסירות למקצוע. זאת עבודה מסביב לשעון".

עוד סיפרו על ההכנות לקראת האולימפידיה, שתתקיים בטוקיו שביפן בשנה הבאה. "חוזרים לעבוד בכל הכוח עם תרגילים חדשים, עם הפנים לטוקין", אמרה אשרם. "אני מתרגש, טוקיו זה אירוע שיא. יש לנו פחות משנה כדי לעמוד בכל הציפיות", ציין מוקי.

לסיכום, איחלנו אחת לשני אשרם ומוקי הצלחה: "אני מאחל ללינוי שתצליח ותשיג את כל המטרות והיעדים שלה, אני רוצה לאחל את השנה הכי מדהימה - שנה אולימפית".