יאיר נתניהו התנצל בפני בוגרי קרן וקסנר: "אמירותיי לא ראויות"

במסגרת הסדר גישור שאושר על ידי ביהמ"ש, בנו של רה"מ לשעבר התחייב שלא לפרסם תכנים פוגעניים הנוגעים לקרן, ואף להסיר מכל הרשתות את פרסומיו השליליים. "קורא לאחרים לא לפרסם דברים דומים"

זמן צפייה: 00:26

יאיר נתניהו, בנו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, התנצל הערב (שלישי) בפני בוגרי קרן וקסנר, זאת במסגרת הסדר גישור שנחתם בין הצדדים, אותו אישר בית המשפט. כזכור, יאיר נתניהו נתבע על ידי בוגרי הקרן לאחר סדרה של פרסומים שליליים אותם העלה בחשבונותיו ברשתות החברתיות.

"במהלך חודשים מרץ עד יוני אשתקד, פרסמתי ברשתות החברתיות פרסומים פוגעניים כלפי בוגרי קרן וקסנר", כתב יאיר בהתנצלותו. "לאחר שבדקתי את עצמי, ונוכחתי ברקע של בוגריה, אני סבור כי אמירותיי בפרסומים אלה לא היו נכונות, לא ראויות, ואני מוצא לנכון להתנצל עליהן". נתניהו הסיר את הפרסומים, וקרא לאחרים "שלא לפרסם דברים דומים ולהסיר כל העתק של פרסום שלי".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מהפכה: גופים פרטיים יתנו תעודות כשרות – ללא אישור הרבנות

יו"ר הוועדה המארגנת של האולימפיאדה: לא שולל ביטול התחרויות

משרד התחבורה הודיע: חובת התקנת המערכת לשכחת ילדים תידחה בשנה

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו | צילום: חדשות 13

כזכור, בחודש מארס אשתקד, בנו של ראש הממשלה לשעבר ביקש לבטל את החלטת בית המשפט, שבה הוא נדרש לשלם פיצויים בסך 250 אלף שקלים לעורך אתר "וואלה" לשעבר, אבי אלקלעי. על פ כתב התביעה, נתניהו עצמו לא פרסם דבר, אלא שיתף בחשבון הפייסבוק שלו את דבריו של אבשלום זלינגר, שכתב כי אבי אלקלעי הוא סוכן שתול מקרן וקסנר בתוך מערכת אתר וואלה, ואלו שתלו ראיות נגד ראש הממשלה.