אחרי שהורשעה בעבירות המס: ציפי רפאלי נכנסה לכלא נווה תרצה

אשת העסקים תחל לרצות את 16 החודשים שנגזרו עליה לאחר שהודתה בהעלמת מס במסגרת עסקת טיעון. במהלך הלילה, שיתפה ציפי הודעות תמיכה שקיבלה מחבריה: "יש לך כוח של צבא שלם, את ה-לוחמת"

זמן צפייה: 02:05

אשת העסקים ציפי רפאלי התייצבה הבוקר (שני) בכלא נווה תרצה, שם תחל לרצות את 16 חודשי המאסר שנגזרו עליה לאחר שהודתה בהעלמת מס. גורמים בשירות בתי הסוהר מסרו אמש לחדשות 13 כי "לא יהיו לציפי הנחות סלב", לדבריהם.

שעות בודדות לפני שנכנסה לכלא, שיתפה רפאלי הודעות תמיכה שקיבלה מחבריה. "ציפי אהובה שלנו", כתבה לה הסטייליסטית סנדרה רינגלר, "האישה שכולה לב אחד גדול. אנחנו אוהבים אותך ואת עמוק בליבנו". "ציפי יקרה, אוהבים אותך ומחכים לך", הוסיף השחקן ניקי גולדשטיין. "תזכרי תמיד", כתב חבר אחר, "יש לך כוח של צבא שלם ואת ה-לוחמת".

לכתבות נוספות בנושא >> 

ציפי רפאלי לביהמ"ש: להרחיק צלמים מהדיון מחר בשל מצבי הרפואי

ציפי רפאלי אושפזה במחלקה לטיפול נמרץ בבית חולים

הסכום שתחזיר משפחת רפאלי לרשות המסים: כ-25 מיליון שקלים

בר וציפי רפאלי בכניסה לבית המשפט לפני הקראת גזר הדין | צילום: חדשות 13

כזכור, גם בתה של ציפי, הדוגמנית בר רפאלי, הודתה והורשעה בעבירות מס, כך שגם היא צפויה בקרוב להתחיל לרצות תשעה חודשי עבודות שירות אותם תעביר ב"בבית נועם" שבקריית אונו. בזמן עבודות השירות בר לא תוכל לצאת מהארץ. בהמשך, ייתכן כי תהיה לה בעיה לקבל ויזה לארה"ב, זאת בשל עבירות המס שהורשעה בהן.

בר רפאלי ואמה ציפי
בר רפאלי ואמה ציפי

לפני כחודש חתמו בר וציפי על הסדר טיעון עם הפרקליטות במסגרת פרשת העלמות המסים. בהסדר סוכם על העונש של השתיים וכן נקבע כי עליהן לשלם גם קנס בסכום כולל של חמישה מיליון שקלים ועונש מאסר על תנאי.

במהלך הקראת גזר הדין, אמרה השופטת כי "אין להתעלם מהתחושה כי מי ששפר גורלו גם יצליח ביתר קלות להונות את רשויות המס". השופטת טענה כי בעת ששקלה את העונש, היא לקחה בחשבון את מצבה הרפואי של ציפי - שאף נמצאת בקבוצת סיכון בשל מגפת הקורונה, וכן את העובדה שבר היא אם לשלושה ילדים. "שקלתי את תרומתן של השתיים לחברה", הרחיבה.

ציפי רפאלי מגיעה לבית המשפט
ציפי רפאלי מגיעה לבית המשפט | צילום: חדשות 13

במהלך הדיון אמרה בר כי "מאוד לא מתאים לי להיות פה. אני מתחרטת על מעשיי ויכולה להגיד שהייתי בת 20 וקצת, היום אני במקום אחר, אני מתנהלת אחרת עם המעסיקים שלי". השופטת קובעת כי האחראי על עבודות השירות יכין חוות דעת על בר.

נציג הפרקליטות ציין בדיון כי "חלקה של ציפורה במעשים גדול יותר, היא זו שניהלה את הכספים של בר. היא זו שתכננה ונטלה את החלק העיקרי בביצוע המעשים בכתב האישום והיא זו שעמדה בקשר ישיר עם המייצגים וסיכמה להם את הנתונים שהוצגו בפני פקיד השומה. בר רפאלי הייתה בגיל צעיר יחסית והמגעים עם פקיד השומה נוהלו על ידי דמות שאין קרובה ממנה לכן בר רפאלי הואשמה בעבירות קלות יותר".

סנדרה רינגלר והודעת התמיכה לציפי רפאלי
סנדרה רינגלר והודעת התמיכה לציפי רפאלי | צילום: אינסטגרם
ניקי גולדשטיין והודעת התמיכה לציפי רפאלי
ניקי גולדשטיין והודעת התמיכה לציפי רפאלי | צילום: אינסטגרם
הודעות תמיכה בציפי רפאלי
הודעות תמיכה בציפי רפאלי | צילום: אינסטגרם