מורה מהשומרון נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בילדות

פרסום ראשון: משטרת אריאל עצרה את החשוד לאחר שהתקבלו כמה תלונות על ביצוע מעשי פדופיליה בתלמידות בכיתות ג'-ה'. מוקדם יותר, נעצר צעיר מבית שמש בחשד שביצע עבירות מין חמורות בנער בן 14

זמן צפייה: 00:56

פרסום ראשון: מורה המלמד באחד מהיישובים הגדולים בשומרון נעצר לפני כמה ימים בחשד לביצוע מעשים מגונים בילדות - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. משטרת אריאל ביצעה את המעצר לאחר שהתקבלו כמה תלונות נגד החשוד בנוגע לביצוע מעשי פדופיליה בתלמידות בכיתות ג'-ה'.

מוקדם יותר הותר לפרסום כי צעיר בן 22, המתנדב בארגון הצלה, נעצר בחשד שביצע עבירות מין חמורות בעשרות מקרים בנער בן 14. החקירה החלה בעקבות דיווח על קטין שנפגע מינית בעיר בית שמש ע"י חשוד אותו הכיר. בעקבות הדיווח אותר החשוד - ונעצר.

כתבות נוספות בחדשות 13:

ד"ר צהבת" נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בצעירה והפיץ המחלה

מעצר הרופא הוארך: חשד שביצע מעשי סדום בקטינים נוספים

"דרש ממנה לחבק אותו": אישום נגד צעיר בגין אונס ילדה בת ארבע

מהחקירה עולה כי ע"פ החשד, נהג הצעיר להציע לנער ואף לנערים נוספים, נסיעות ברכבי השטח שלו באזור היערות סביב העיר בית שמש, ובדרך זו ע"פ החשד יצר עמו קרבה ורכש את אמונו. בשלב זה, ע"פ החשד, החל הצעיר לבצע בנער עבירות מין חמורות. זאת ככל הנראה בעשרות מקרים שונים, בהם גם כשנפגשו בביתו של החשוד ובמקומות נוספים.

כמו כן, עולה החשש כי החשוד פעל בדפוס פעולה דומה עם נערים נוספים והחוקרים פועלים כעת בכדי לאתר קורבנות נוספים ולגבות את תלונתם. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט.