מעצר הרופא הוארך: "חשד שביצע מעשי סדום בקטינים נוספים"

עידן ברק, רופא המשפחה מהמרכז שנעצר בשבוע שעבר, יישאר במעצר עד ליום ראשון הבא. במהלך הדיון אמר השופט גיא אבנון כי התחזקו החשדות נגדו

זמן צפייה: 01:20

מעצרו של עידן ברק, רופא המשפחה מאזור המרכז שנעצר בשבוע שעבר בחשד שביצע מעשי סדום בקטינים, הוארך היום (ראשון) והוא יישאר במעצר עד ליום ראשון הבא. במהלך הדיון, חשף השופט גיא אבנון כי התחזקו החשדות נגד ברק ואמר: "קיים חשד שביצע מעשי סדום בקטינים נוספים".

ממשטרת ישראל נמסר: "כעת, עם התפתחות החקירה וממצאיה, המשטרה מייחסת לחשוד מפגשים עם קטינים מתחת לגיל 16 בארץ ובחו"ל, וכן נתפסו ברשותו מאות קבצי תועבה של קטינים. החקירה החלה בעקבות דיווח של קטין למוקד 105 והיא מתנהלת בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה ומלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה".

כזכור, ברק נעצר בסוף השבוע האחרון בחשד למעשה סדום בקטינים, סחיטה באיומים והחזקת חומרים פדופיליים. על פי החשד, הרופא התכתב עם מספר קטינים באפליקציות היכרויות, וגרם להם לבצע בעצמם מעשי סדום. כמו כן, נפגש החשוד עם כמה מהקטינים שעימם התכתב - וברשותו התגלו סרטונים ותמונות פורנוגרפיות אסורות.

דיון הארכת מעצרו של הרופא החשוד בעבירות מין בקטינים
דיון הארכת מעצרו של הרופא החשוד בעבירות מין בקטינים | צילום: החדשות 13

בחודש ינואר, הוגש כתב אישום נגד ישראל נאתי, בן 47 מרמת גן, בגין אונס ומעשה מגונה של בת 14 בתחנה המרכזית בתל אביב. אתמול מעצרו הוארך עד שיוחלט אחרת. לפי כתב האישום, נאתי הינו בעלים של חנויות אביזרים למכשירי טלפון ותכשיטים בתחנה המרכזית. ב-6 לינואר נכנסה המתלוננת הקטינה לתחנה המרכזית בדרכה לאולפנה בה למדה. עד לשעת יציאת האוטובוס התהלכה הקטינה בין החנויות בתחנה המרכזית.

כשהתקרבה אל חנות התכשיטים, פנה נאתי אל הקטינה והציע לה לרכוש ממנו אזניות. לאחר שנענתה להצעתו, שאל הנאשם את הקטינה לגילה, וזו השיבה כי היא בת 14 וחצי. בהמשך, הציע הנאשם לקטינה תכשיטים ושעונים מחנותו, ולאחר שקנתה שעון ניסה לשכנע אותה לקחת תכשיטים נוספים, מבלי לשלם עבורם, ואף הכניס צמידים לתיקה, חרף סירובה.