חשד לרצח בירושלים: גבר כבן 40 נדקר למוות

לאחר שהיה מעורב באירוע אלים בשכונת תלפיות שבבירה, צוות מד"א פינה את הפצוע במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם, שם נאלצו לקבוע את מותו. חשוד אחד נעצר. הרקע לאירוע פלילי

זמן צפייה: 00:19

חשד לרצח בירושלים: גבר כבן 40 נדקר היום (חמישי) למוות בבניין בשכונת תלפיות שבבירה. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם שבעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה עצרה חשוד, ומחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע פלילי.

חובש מד"א שאול מרקוס סיפר כי "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ויחד נכנסנו לבניין. הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הורדנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה ויציב".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שב"כ קובע: גם היום – יגאל עמיר עדיין מסכן את ביטחון ישראל

דיווח: הבית הלבן הודיע לקונגרס על מכירת 50 מטוסי F-35

13 שנים לאחר הרצח: אסיר עולם הורשע שוב במשפט החוזר

זירת ניסיון הרצח באשדוד
זירת ניסיון הרצח באשדוד | צילום: דוברות המשטרה

אתמול נורה למוות נוואף חאג' אשקראני, תושב טירה בן 23. תחילה הוא פונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא במצב קשה, שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. יש לציין כי מתחילת השנה היו 85 מקרי מוות בתקריות אלימות בחברה הערבית.

יום לפני כן נורה למוות אדם זיאד אמון, תושב ירכא בן 20. תחילה הוא פונה למרכז הרפואי גליל, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ובודקת את הנסיבות בעקבות הרצח.